|
کدخبر: 206351

خودروساز معروف فیتیله قیمت را بالا کشید!

حدود ۶ ماه از عرضه هوندا سیویک ۲۰۲۲ می‌گذرد. این خودرو در ماه آوریل و با قیمت پایه ۲۲۶۹۵ دلاری معرفی شد. این قیمت مربوط به مدل پایه LX بود درحالی‌که بهای نسخه فول تورینگ از ۲۸۳۰۰ دلار شروع می‌شد. البته قیمت این خودرو برای ماه اکتبر اندکی افزایش یافته است.

سیویک ۲۰۲۲ همانند نسخه به‌روز شده ریجلاین اولین افزایش قیمت خود را تجربه کرده است. این در حالی است که سیویک هنوز یک سالگی خود در بازار را جشن نگرفته و علاوه بر افزایش قیمت کارخانه، بهای هزینه‌های تحویل سیویک ۲۰۲۲ نیز بالاتر رفته است؛ اما برای خرید این خودرو در ماه اکتبر چقدر باید هزینه کرد؟ کارز دایرکت می‌گوید قیمت نسخه‌های گوناگون سیویک ۲۰۲۲ افزایش ۲۰۰ دلاری داشته است. در نظر داشته باشید که این افزایش قیمت مختص مدل سدان بوده و هنوز مشخص نیست که سیویک هاچبک نیز افزایش قیمت خواهد داشت یا خیر.

سیویک۱

اما هزینه‌های تحویل این خودرو نیز از ۹۹۵ به ۱۰۱۵ دلار رسیده است. در کل باید دانست قیمت سیویک ۲۰۲۲ افزایش ۲۲۰ دلاری داشته و بنابراین قیمت سیویک سدان پایه LX هم‌اکنون از ۲۲۹۱۵ دلار شروع می‌شود. یک پله بالاتر تریم اسپورت با قیمت ۲۴۳۱۵ دلار قرار می‌گیرد. اگر خواهان سیویک سدان با پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۸۰ اسب بخاری هستید باید تریم EX را انتخاب کنید که قیمت ۲۵۹۱۵ دلاری دارد؛ اما برای انتخاب نسخه فول تورینگ هم باید حداقل ۲۹۵۱۵ دلار هزینه کنید.

سیویک۲

سیویک سدان ۲۰۲۲ دومین خودروی هونداست که امسال افزایش قیمت دارد. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده قیمت سایر محصولات این شرکت نیز افزایش یابد. البته این کار مختص هوندا نبوده و سوبارو، جنسیس و فورد نیز قیمت برخی محصولات خود را بالا برده‌اند.

منبع: پدال

ارسال نظر