|
کدخبر: 104408

واکنش رئیس مرکز اصناف به گرانی میوه

سرپرست مرکز اصناف گفت: قیمت میوه‌های نوبرانه از جمله زردآلو را بررسی نکرده ام و نمی‌توانم تایید کنم که گران فروشی در این حوزه صورت می‌گیرد.

اصناف واکنش رئیس مرکز اصناف به گرانی میوه

جمشید گلپور در پاسخ به این پرسش که آیا خودتان میوه خرید می‌کنید؟ و آیا میوه گران است یا خیر؟، افزود: قطعاً میوه خرید می‌کنم، اما نمی‌توانم تأیید کنم که گران است یا خیر.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زردآلو کیلویی ۴۵ هزار تومان به نظر شما گران است یا خیر؟ گفت: به نظر من باید ببینیم قیمت تمام شده کالا چگونه است؟ اگر این وسط کسی دارد سو استفاده می‌کند با او برخورد می‌کنیم. البته من اکنون هیچ ادعایی نمی‌کنم که گران فروشی دارد صورت می‌گیرد یا خیر، بلکه باید ببینیم شرایط هزینه تمام شده کالا چگونه است.

گلپور در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز بررسی نکردید قیمت‌ها گران هست یا خیر؟ افزود: هنوز بررسی نکردم و اکنون هم نمی‌توانم ادعا کنم که چنین تخلفی دارد صورت می‌گیرد.

سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت گفت: من فقط یک جمله می‌گویم هر کسی و هر شهروندی احساس کرد کالایی خریده و گران فروشی صورت گرفته، گزارش کند. بازرسان ما ۲۴ ساعته گزارشها را دریافت و رسیدگی می‌کنند. در مورد میوه هم اگر بازرسان ما بررسی کنند و احراز شود که گران فروشی صورت گرفته برخورد می‌کنند.

گلپور در پاسخ به این پرسش که آیا بازرسان، خود برای بازرسی به بازار نمی‌روند و باید حتماً گزارش شود که مراجعه کنند؟ افزود: اولویت ما رسیدگی به شکایات است، جایی شاید بازرس نداشته باشم که برود یا مطلع نیستم؛ بنابراین کسی که خرید کرده اگر احساس کرد به او گران فروخته‌اند گزارش کند. ما در اولویت رسیدگی می‌کنیم. البته در برنامه ما رسیدگی و بازرسی از همه اماکن وجود دارد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها