|
کدخبر: 203469

سرپرستان خانوارها بخوانند

طرح پرداخت یارانه معیشتی از ابتدای اجاری آن با گلایه خیلی عظیمی از افرادی که درخواستشان مورد تایید قرار نگرفته بود، همراه شد.

طی روزهای اخیر شروع پیش ‌ثبت ‌نام جاماندگان یارانه نقدی در رسانه ها، بازتاب گسترده ای گرفت. طوریکه در ادامه باعث شد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی اطلاعیه‌ای اعلام کند، هیچگونه سایت و یا سامانه ای برای ثبت نام یارانه نقدی معرفی نشده است و این خبر صحت ندارد.

ثبت‌نام‌ جاماندگان یارانه معیشتی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تازه ترین خبرها درباره ثبت‌نام‌ جاماندگان یارانه اعلام کرد که این موضوع از دستور کار دولت خارج نشده است. در واقع طرحی برای اعلام زمانبندی ثبت نام جاماندگان یارانه و نحوه به اجرا درآمدن آن در دست بررسی است ولی هنوز به قطعیت نرسیده است.

طبق اعلام هیات وزیران در ابتدای خرداد ماه، قرار بر این بود که همه افرادی که یارانه دریافت نمی کنند، مهلت جدیدی برای ثبت نام یارانه نقدی و معیشتی مشخص شود. براساس این طرح قرار بود مهلت ثبت نام یارانه جدید علاوه بر یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی، متقاضیان یارانه معیشتی بنزین هم ثبت نام کنند. در نهایت اما هنوز تاریخ مشخصی برای ثبت نام جاماندگان یارانه برای متقاضیان اعلام نشده است.

میزان یارانه معیشتی در هر ماه

یارانه معیشتی خانواده ها در روز دهم هر ماه واریز می شود.خانواده های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی در هر ماه دریافت می کنند.

ارسال نظر