|
کدخبر: 203221

گسترش‌نیوز بررسی می‌کند:

بیت‌کوین مجانی را از دست ندهید

فوست‌ها، پلتفرم‌هایی هستند که در ازای یکسری کارهای کوچک، ارز دیجیتال رایگان جایزه می‌دهند.

اقتصاد بیت‌کوین مجانی را از دست ندهید

اگر به خاطر قیمت بالای بیت کوین و درآمد پایین، نمی‌توانید ارز دیجیتال بخرید ما به شما روش‌های به‌دست آوردن رایگان ارزهای دیجیتال را آموزش می دهیم. با گسترش‌نیوز همراه باشید.

فوست‌ها را امتحان کنید

نخستین روش، بیت‌کوین فوست‌‌ها هستند. فوست‌ها پلتفرم‌هایی هستند که در ازای یکسری کارهای کوچک، ارز دیجیتال رایگان جایزه می‌دهند. فوست‌ها برای دادن این جایزه‌های رایگان، کارهای متفاوتی برای کاربردر نظر گرفته‌اند؛ برای مثال با نصب یک برنامه موبایل خاص یا پرکردن پرسشنامه و دیدن ویدیوهای تبلیغاتی یا حتی بازی کردن. در گذشته فوست‌هایی وجود داشتند که در ازای کارهای بسیار ساده یک بیت کوین یا بیشتر جایزه می‌دادند ولی فوست‌های امروزی در نهایت روزی چند هزار ساتوشی جایزه می‌دهند (هر ۱۰۰ میلیون ساتوشی برابر یک بیت کوین است). شاید مقدار جایزه خیلی ارزشمند نباشد ولی باید در نظر داشته باشیم که چند سال پیش، مردم همین حس را نسبت به یک یا چند بیت کوین داشتند.

وبسایت کوین تی پلای ( https://cointiply.com) که اپلیکیشن موبایل هم دارد، یکی از این فوست‌هاست. حالا برای افزایش مقدار جایزه‌ها کافی است هر روز از این اپلیکیشن استفاده کنید و کار‌های مختلفی که از شما خواسته شده را انجام دهید. در مرحله بعد ارزهای دریافتی خود را به کیف پول شخصی بفرستید.

یکی دیگر از روش‌های موجود که درآمد بیشتری را نصیب شما می‌کند شرکت در ایردراپ‌ها است. در این روش، متناسب با مقدار میزان توجهی که به پروژه جدید ارز دیجیتال نشان می‌دهید مقداری کوین یا توکن رایگان دریافت می‌کنید.

ایردراپ در واقع یک روش بازاریابی برای رمز ارزهای جدید است. این روش باعث آشنایی افراد جدید با پروژه مربوطه و نیز سبب افزایش عرضه‌در‌گردش آن رمز ارز می‌شود. پخش شدن رمزارز بین مردم به غیر متمرکزشدن پروژه کمک می‌کند. همچینین موجب تحریک افراد برای فروش ارز دربازار می‌شود و باعث رونق گرفتن حجم معاملاتش می‌شود. در نظر داشته باشید که بیشتر ایردراپ‌ها برای پرداخت جایزه از شما آدرس کیف پول اتریوم می‌خواهند.

نوع دیگری از ایردرآپ‌ها، بونتی ایردرآپ‌ها هستند؛ یعنی در ازای فعالیت‌ تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، جایزه می‌دهند. برای مثال شما با لایک و به اشتراک‌گذاری پست در توئیتر یا عضویت در کانال تلگرام یا کارهای مشابه، پاداشی دریافت می‌کنید. البته این نوع ایردرآپ‌ها قصد دارند که از این طریق، جامعه طرفدار و علاقمند خود را تشکیل دهند. در سایت کوین‌مارکت‌کپ (https://coinmarketcap.com/) می‌توانید ایردراپ‌های معتبر را پیدا کنید.

نکته جالب در خصوص ایردرآپ‌ها این است که بسیاری از آنها در سال‌های گذشته، مبالغ بسیار زیادی را به کاربران داده‌اند. برای مثال ایردراپ یونی سواپ در ازای، ثبت‌نام در صرافی به آنها ۴۰۰ توکن یونی داد. قیمت هر یونی برابر ۴۰۰ هزار تومان است ( یعنی ایردراپی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان). صرافی وان اینچ نیز در اواخر سال ۲۰۲۰ از ایردراپ خود رونمایی کرد. تنها با عضویت در این صرافی و انجام یک معامله ۲۰ دلاری می‌توانستید جایزه خود را دریافت کنید. کسانی که این کار را انجام دادند ۶۰۰ تا ۱۶۰۰ توکن وان اینچ هدیه گرفتند (یعنی چیزی حدود ۱۰۰ میلیون تومان).

مورد مشترک میان این دو پروژه آن است که هر دو صرافی، غیرمتمرکز هستند و قبل از زمان ایردراپ، توکنی برای خود نداشتند. اگر در ایردراپ‌ها، رمز‌ارزی را هدیه گرفتید حتما آن را یک تا دو سال نگه دارید. روش سوم برنامه‌های آموزشی صرافی‌ها و وبسایت‌ها هستند. برای مثال در کوین‌بیس در بخش کوین بیس‌ارن، یکسری برنامه‌های آموزشی مفید در خصوص رمزارزهای مختلف وجود دارد که با مطالعه آنها به غیر از بالا بردن اطلاعات و یادگیری بیشتر در زمینه رمزارزها می‌توانید درآمد چند ده دلاری داشته باشید.

اگر به ارزهای دیجیتال علاقه دارید و فکر می‌کنید بتوانید در این زمینه تولید محتوا کنید پس نگاهی به روش بعدی بیندازید. وبسایت معروفی به اسم پابلیش زیرو ایکس (https://www.publish0x.com) وجود دارد. اگر تسلط خوبی به زبان انگلیسی و مهارت نوشتن دارید و همچنین دارای معلومات مفیدی در زمینه ارزهای دیجیتال هستید می‌توانید محتواهای تولیدی خود را در این وب‌سایت منتشر کنید. استفاده از این پلتفورم کاملاً رایگان است. سایت در ازای انتشار مطلب مقداری اتریوم به شما پاداش می‌دهد. حتی زمانی که در وب‌سایت، مطلبی را می‌خوانید مقداری رمزارز جایزه می‌گیرید. اگر بتوانید برای حساب کاربری خود در وب‌سایت، دنبال‌کننده پیدا کنید درازای معرفی مطالب دیگران به دنبال‌کنندگان خود ۵ درصد از پاداش آنها به شما تعلق می‌گیرد.

روش محبوب دوستداران بازی

کسانی که علاقمند به بازی هستند می‌توانند کسب درآمد از طریق بازی‌های بلاکچینی را امتحان کنند. یکی از این بازی‌ها تون‌استار است. با انجام این بازی و قرار گرفتن در لیست ۲۰۰ نفر برتر می‌توانید هر هفته صدها  دلار درآمد به دست آورید. اسم بازی بعدی که سبک اکشن و ماجراجویی دارد لاست‌رلیکز است. اگر عملکرد خوبی در این بازی داشته باشید و گزینه‌های خوبی را برنده شوید می‌توانید آنها را در بازار مخصوص بازی به قیمت هزاران دلار بفروشید. در پایان باید گفت که گزینه‌های معرفی‌شده، چندان هم رایگان نیستند. در واقع شما زمان و توجه خود را هزینه می‌کنید

  • ناشناس ارسالی در

    تابحال تو عمرم اینهمه حرف بی خودی یجا ن دیده بودم 😐

  • م ارسالی در

    یعنی الکی میگه؟؟؟؟

    • آزاد ارسالی در

      برو بمیر تورو چه ب ابن خبرا تو فعلا حالا حالا ها برو دنبال گوسفند چرونیت چــــــ ـــــوپــــــــــــون 😄😀😃😛😲

  • ناشناس ارسالی در

    من هیچ کدوم از این بازیها رو پیدا نکردم چرا؟ تون استار نداریم بازی

ارسال نظر