|
کدخبر: 201682

اختصاصی گسترش نیوز:

بهترین لپ تاپ برای کار و گیمینگ در سال ۲۰۲۱+ قیمت

وقتی لپ تاپ های معمولی همه نیاز هایتان را برآورده نمی کنند و لپ تاپ گیمینگ هم برای کارخوب نیستند، یک دستگاه ۱۵ اینچی با گرافیک بالای مناسب برای کار و دانشگاه از شرکتی مانند Dell ، Lenovo ، Apple یا Acer احتمالا کارتان را راه می اندازد.

اقتصاد بهترین لپ تاپ برای کار و گیمینگ در سال ۲۰۲۱+ قیمت

معمولا خریداران اندازه صفحه نمایش لپ تاپ ۱۵ اینچی تا ۱۷ اینچی گران قیمت را به مدل های ۱۳ اینچی کوچکتر و کم قدرتتر، ترجیح می دهند. این در حالیست که تولیدکنندگانی مانند HP ، Acer ، Lenovo و Asus مدل های پرچمدار ۱۴ اینچی خود را افزایش داده اند. ممکن است فکر کنید این سایز برای یک دستگاه گیمینگ کم باشد اما اگر لپ تاپی بزرگتر از این رنج اندازه خریداری کنید، حمل و نقل آن سخت می شود که آن را برای کارهای اداری مناسب نمی کند. بهترین لپ تاپ های ۱۴ و ۱۵ اینچی بین اندازه، عملکرد و قیمت تعادل ایجاد می کنند.

  • بهترین لپ تاپ ۱۵ اینچی با قیمت مناسب: ایسر آسپایر ۵
  • بهترین لپ تاپ میان رده گیمینگ: ایسوس ROG Strix G۱۵ G۵۱۳QE-HN۰۴۵
  • بهترین لپ تاپ گیمینگ مناسب برای کار: HP Pavilion Gaming ۱۵
  • بهترین لپ تاپ گیمنیگ Core i۵: لنوو لژیون ۵/۵i
  • بهترین لپ تاپ رده بالا برای کار و بازی: ریزر بلید ۱۴
  • بهترین تعادل سرعت و عمر باتری: MacBook Pro ۱۶

لپتاپ-گیمینگ

ما در گسترش نیوز بر اساس عملکرد مجموعه ای از مشخصات مانند عمر باتری، صفحه کلید، ذخیره سازی حالت جامد (SSDکارت گرافیک، سرعت پردازنده، سیستم عامل و موارد دیگر، لیستی از لپ تاپ های ممتاز تهیه کردیم. ویژگی هایی مانند میزان ذخیره سازی (شامل ذخیره سازی حالت جامد یا هارد دیسک در حال چرخش)، نوع صفحه نمایش و وضوح تصویر (۴K ، QHD یا FHD)، خواننده اثر انگشت، صفحه لمسی، کیبورد، درگاه HDMI و فاکتورهای بیشتری را هم برای کاربران در نظر گرفته ایم.

قیمت و اندازه صفحه لپ تاپ نباید تنها ویژگی هایی باشد که تصمیمات خرید شما را تعیین می کند.

بهترین لپ تاپ ۱۵ اینچی با قیمت مناسب

ایسر آسپایر ۵

قیمت: ۱۴،۴۰۰،۰۰۰ تومان

لپتاپ-گیم-کار۱

جدیدترین نسخه از ایسر که معمولا لپ تاپ های مقرون به صرفه ای تولید می کند، گزینه خوبی برای افراد کم بودجه است. به سختی می توان لپ تاپ مقرون به صرفه ای پیدا کرد که علاوه بر نازکی و سبکی، عملکردی مناسب و عمر باتری خوبی داشته باشد. خط Aspire ۵ از ۱۴ میلیون تومان شروع می شود که این مدل فقط ۴ گیگابایت RAM دارد. رم بالاتر مثل ۸ گیگابایتی، قیمت این دستگاه را به حدود ۱۹ میلیون تومان می رسد. مدل های گران تر آن ویژگی های بیشتری را شامل می شوند، مثل مجموعه ای از پورت های جامد (از جمله USB-C ، HDMI و اترنت و همچنین USB-A) و حافظه و حافظه هارد دیسک که به راحتی قابل ارتقا هستند.

اگر به هردلیل در زمان خریدتان، این دستگاه موجود نبود، سری های دیگر Acer Aspire هم ارزش تحقیق را دارند. درکل ایسر برند مشهور و قابل اعتماد و در عین حال مقرون به صرفه ای است.

بهترین لپ تاپ میان رده برای گیمینگ

ایسوس مدل ROG Strix G۱۵ G۵۱۳QE-HN۰۴۵

قیمت: ۴۲،۶۰۰،۰۰۰ تومان

لپتاپ-گیم-کار۲

لپ تاپ گیمینگ ۴۳ میلیون تومانی ایسوس دارای عملکرد عالی و طول عمر باتری فوق العاده است. پردازنده AMD Ryzen ۷ ۵۹۰۰HX و پردازنده گرافیکی Geforce RTX ۳۰۵۰Ti باعث شده این دستگاه نسبت به قیمتش بیارزد. ایسوس راگ از نظر سایز و کارایی برای کارمندان، داشجویان و محصل های گیمر  انتخاب بسیار خوبی است.

بهترین لپ تاپ گیمینگ مناسب برای کار

HP Pavilion Gaming ۱۵

قیمت: ۲۴،۲۹۳،۰۰۰ تومان

لپتاپ-گیم-کار۳

نور پس زمینه سبز روشن کیبورد این دستگاه کافی است که نشان دهد لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی Pavilion Gaming HP یک نوت بوک متوسط معمولی نیست. فن های بسیار بزرگ، شاسی نسبتاً رام و کاملاً مشکی و کیبورد گیمنیگ آن از خوبی های ظاهری این لپ تاپ است. همچنین در داخل این نوت بوک، ترکیبی عالی از اجزای سازنده وجود دارد که برای بازی و کار مناسب است.

بهترین لپ تاپ گیمنیگ Core i۵

Lenovo Legion ۵/۵i

قیمت: ۳۵،۲۴۹،۰۰۰ تومان

لپتاپ-گیم-کار۴

Legion ۵ نسخه به روز شده Y۵۴۰ است که طراحی و ویژگی های لازمه برای یک لپ تاپ گیمینگ، آن را به یکی از بهترین نوت بوک های بازی لنوو تبدیل کرده است. اگر شما یک گیمر هستید که لپ تاپی با گرافیک عالی و مناسب برای کار می خواهید، همچنین Core i۷ جزو اولویت هایتان نیست، این دستگاه برای شما گزینه خیلی خوبی است.

بهترین لپ تاپ گران برای کار و بازی

ریزر بلید ۱۴

قیمت: ۶۶،۹۷۰،۰۰۰ تومان

لپتاپ-گیم-کار۵

لپ تاپ ۱۴ اینچی خط Razer Blade یک لپ تاپ دو منظوره است که از مدل ۱۵ اینچی کاربرد بالاتری دارد. وزن آن برای حمل و نقل بسیار مناسب است که آن را برای کار های روزمره انتخاب خوبی می کند. همچنین کمتر دستگاهی به پای این لپ تاپ در زمینه گیمینگ می رسد. بزرگترین و تنها بدی بلید ۱۴، قیمت بالای آن است.

بهترین تعادل سرعت و عمر باتری

Apple MacBook Pro ۱۶

قیمت: ۷۰،۹۶۵،۰۰۰ تومان

لپتاپ-گیم-کار۶

MacBook Pro با اینگه ۱۶ اینچ است اما هنوز از نظر سبکی مناسب و قابل حمل است. این دستگاه، یک لپ تاپ لمسی است که کارایی آن را در بسیاری از جزمینه ها بالا برده، اما برای گیم بود یا نبود صفحه لمسی تاثیر زیادی ندارد.

اپل کیبورد پرو ۱۶ را نسبت به مدل قبلی بهبود داده که باعث شده خیلی ها آن را به مک بوک ۱۵ پرو ترجیح بدهند. ترکیب سخت افزار MacBook Pro و MacOS حداکثر عملکرد را از قطعات استخراج می کند. همچنین عمر باتری و نگهداری از شارژ آن بسیار پیشرفته است، طوریکه سیستم های ویندوز هنوز به آن نظر نرسیده اند.

با همه اینها، ممکن است بخواهید خرید آن را تا پاییز به تأخیر بیندازید تا ببینید آیا اپل مدل جدید طراحی شده با تراشه Apple M۱X/M۲ را به جای اینتل معرفی می کند یا خیر. این تراشه عملکرد فوق العاده ای برای سیستم عامل مک ارائه می دهد.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها