|
کدخبر: 200668

طرح مجلس برای ارزهای دیجیتال نیامده به تعویق افتاد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از به تعویق افتادن اعلام وصول طرح ساماندهی رمزارزها خبر داد.

غلامرضا مرحبا با اشاره به قرائت گزارش این کمیسیون در مورد وضعیت رمزارزها در کشور گفت: گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت رمزارزها صبح امروز قرائت شد و صحبتهای ۶ نفر از نمایندگان در رابطه با این گزارش و همچنین صحبت نماینده دولت که از بانک مرکزی خواهد بود در جلسه علنی فردا صبح ( چهارشنبه ۲۴ شهریور) ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: قرار بود طرح کمیسیون در رابطه با ساماندهی وضعیت رمزارزها بلافاصله اعلام وصول شود که این موضوع فعلا به تعویق افتاد؛ چرا که قرار است این طرح با حضور کارشناسان و صاحبنظران و مدیران عامل شرکتهای رمزارزی در کمیسیون مورد بررسی دقیق او کارشناسی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: پس از بررسی، این طرح در کمیسیون بلافاصله طرح فوق در جلسه علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد.

بر اساس این گزارش صبح امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان و مبادلات داخلی آن در کشور، در صحن علنی مجلس قرائت شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درادامه جلسه علنی امروز سه شنبه (۲۳شهریور) مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون در مورد بررسی‌ وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان و مبادلات داخلی آن در کشور را قرائت کرد.

غلامرضا مرحبا متن این گزارش که در راستای، موضوع تبصره (۱) ماده (۴۵) قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تهیه شده است را قرائت کرد.

 

 

منبع: برات نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها