|
کدخبر: 200155

بررسی دلایل فنی سقوط بیتکوین در روزهای اخیر

قیمت بیت کوین موفق به تقویت روند خود در ناحیه بالای ۴۶,۵۰۰ دلار نشد و همین مسئله باعث سقوط این ارز دیجیتال شد. قیمت بیت کوین پس از این سقوط تا کف ۴۴,۱۳۵ دلاری پایین آمد. در حال حاضر نیز تا حدی شاهد احیای قیمت هستیم.

اقتصاد بررسی دلایل فنی سقوط بیتکوین در روزهای اخیر

در مقطعی شاهد عبور از ۴۵,۰۰۰ دلار بودیم. فیبوناچی ۵۰ درصدی هم از جمله سطوحی بود که قیمت بیت کوین موفق به عبور از آن شد. این فیبوناچی در سقوط از ۴۷,۳۹۹ به کف ۴۴,۱۳۵ دلاری تشکیل شده بود. در حال حاضر ۴۶,۰۰۰ تا ۴۶,۲۰۰ دلار به‌عنوان یک مقاومت عمل می‌کند.

قیمت فعلی بیت کوین فاصله زیادی با ۴۶,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساده است. ۴۵,۷۵۰ دلار را می‌توان اولین مقاومت بیت کوین به حساب آورد. پس از آن میانگین متحرک ساده ۱۰۰ مقاومت دیگر است.

۴۶,۰۰۰ دلار اصلی‌ترین مقاومت بیت کوین است. ۴۶,۲۰۰ دلار مقاومت بعدی است. پس از این سطوح، ۴۷,۴۰۰ دلار به‌عنوان مقاومت کلیدی در کوتاه‌مدت عمل می‌کند.

اگر بیت کوین نتواند از ناحیه مقاومتی ۴۶,۰۰۰ دلاری عبور کند، احتمال تداوم روند نزولی وجود دارد. در صورت سقوط ۴۵,۰۰۰ دلار اولین حمایت قیمت بیت کوین خواهد بود.

۴۴,۵۰۰ دلار هم مقاومت اصلی بیت کوین است. ۴۴,۲۰۰ دلار هم یکی از حمایت‌های کلیدی این ارز دیجیتال است. اگر حمایت ۴۴,۲۰۰ دلار شکسته شود، تداوم روند نزولی محتمل است. در صورت سقوط بیشتر، ۴۳,۰۰۰ دلار مقصد بعدی خواهد بود.

شاخص مکدی (MACD)، آهسته‌آهسته وارد محدوده نزولی می‌شود و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم بار دیگر به زیر ۵۰ رسیده است.

همان طور که گفتیم، ۴۴,۵۰۰ و ۴۴,۲۰۰ دلار حمایت‌های قیمت بیت کوین هستند. ۴۶,۰۰۰، ۴۶,۲۰۰ و ۴۷,۴۰۰ دلار هم به‌عنوان مقاومت‌های پیش روی بیت کوین عمل می‌کنند.

 

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها