|
کدخبر: 199491

روز دوگانه بورس رقم خورد

​شاخص کل بورس در روز شنبه ۲۰ شهریور و در پایان معاملات روز با رشد ۴ هزار و ۵۱۲ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۵۳۰ و ۵۲۱ هزار واحد رسید این در حالی است که امروز بازار با رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی معاملات را شروع کرد و در ادامه با ریزش بیش از ۵ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد.

شاخص هم وزن نیز امروز تا ساعت ۱۱ صبح مثبت بود اما یکباره با ریزش روبرو شد و با ۲ هزار و ۷۵۲ واحد رشد منفی بر روی شاخص ۴۶۳ هزار و ۳۴۵ واحد قرار گرفت.

به گزارش گسترش نیوز ارزش معاملات نیز ۶۷ هزار و ۱۷۱ میلیارد شد.

بورس-شاخص

در معاملات امروز نمادهای " فملی "، " رمپنا " و " شپدیس " به ترتیب با ۱۱۹۷، ۹۴۷ و ۶۷۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند.

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " سپید "، " شستا " و " برکت " بودند.

بورس-نماد

در جریان معاملات امروز ۷ نماد با برترین عرضه و تقاضا روبرو شدند کیمیاتک، رمپنا، کمند، پارند، فمراد، شسینا و افران نمادهای پرتضا در بازار بودند و نماد های ددامح، افران، کدما،سنیر، ختور، برکت و وسخراج پرعرضه ترین نمادهای امروز بودند.

همچنین نمادهای اتکام، وملی، خمحور، فاما، رمپنا، ددام و لپارس ۷ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز بودند و چکاوه، سقاین، کپارس، سنیر، ختور، امید و سخاش ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در معاملات امروز بازار سهام بودند.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها