|
کدخبر: 199086

این نمادهای بورسی افزایش سرمایه داشتند

سامانه کدال این روزها میزبان اطلاعیه‌‌‌های متعددی از سوی ناشران بورسی و فرابورسی است. در ادامه اطلاعات نمادهایی که افزایش سرمایه دارند را می‌خوانیم.

اقتصاد این نمادهای بورسی افزایش سرمایه داشتند

هفت نماد  در روزهای اخیر افزایش سرمایه داشته‌اند:

«فولاژ»

شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماد «فولاژ» از ارائه پیشنهادها و گزارش توجیهی هیات‌مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان به ۲۴۰۰ میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی) از محل سود انباشته به منظور تامین بخشی از منابع موردنیاز جهت تکمیل طرح‌‌‌های توسعه در دست اجرا، تامین بخشی از مخارج سرمایه‌‌‌ای انجام شده و اصلاح ساختار مالی شرکت برای اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی خبر داد.

«کسرا»

شرکت سرامیک‌‌‌های صنعتی اردکان با نماد «کسرا» که در تاریخ ۲۳/ ۰۵/ ۱۴۰۰ پیشنهاد و گزارش توجیهی هیات‌مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۲۸ میلیارد تومان به ۳۸۰ میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۱۹۷ درصدی) از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌‌‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت را به موسسه (حسابرسی آگاه تدبیر) ارائه کرده بود، تاییدیه‌‌‌های لازم را از آن موسسه اخذ کرد.

«اوان»

شرکت مبین وان کیش با نماد «اوان» نیز طی اطلاعیه‌‌‌ای از اخذ تاییدیه‌‌‌های لازم از سوی موسسه «حسابرسی و خدمات مالی ارقام‌نگر آریا» جهت انجام افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور اجرای پروژه ورود به بازار POS در قالب حوزه فین‌تک خبر داد. در تاریخ ۱۳/ ۰۵/ ۱۴۰۰ پیشنهاد و گزارش توجیهی هیات‌مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه به آن موسسه ارائه شده بود.

«کگاز»

شرکت شیشه و گاز با نماد «کگاز» اعلامیه پذیره‌‌‌نویسی عمومی شرکت را در سامانه کدال منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌‌‌العاده ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۹ با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴۵ میلیارد تومان به ‌‌۸۵ میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۸۹درصدی) تعداد ۳۷۷,۹۷۷,۹۴۶ سهم با توجه به حق‌تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق‌تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه، به این وسیله تعداد ۲۲,۰۲۲,۰۵۴ سهم هزار ریالی برای پذیره‌‌‌نویسی عمومی عرضه می‌شود. مهلت پذیره‌‌‌نویسی عمومی از تاریخ ۱۷/ ۰۶/ ۱۴۰۰ تا ۱۵/ ۰۷/ ۱۴۰۰ و شماره حساب ۱۷۷۸۵۰۳۸۱۶۱۳۲۱ بانک اقتصاد نوین جهت واریز وجوه اعلام شده است.

«تماوند»

شرکت تامین سرمایه دماوند با نماد تماوند نیز اعلامیه پذیره‌‌‌نویسی عمومی سهام شرکت را در سامانه کدال منتشر کرد. در این اطلاعیه نیز آمده است: بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده در تاریخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۰ با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به ‌‌۷۰۰ میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی) تعداد ۴,۷۶۰,۹۴۴,۸۷۳ سهم با توجه به حق‌تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق‌تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه، به این وسیله تعداد ۲۳۹,۰۵۵,۱۲۷سهم هزار ریالی برای پذیره‌‌‌نویسی عمومی عرضه می‌شود. مهلت پذیره‌‌‌نویسی عمومی از تاریخ ۱۷/ ۰۶/ ۱۴۰۰ تا ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰ و شماره حساب ۲۹۰۸۱۰۰۱۴۲۸۷۲۹۳۱ بانک پاسارگاد جهت واریز وجوه اعلام شده است.

«سلیم»

شرکت سرمایه‌گذاری سلیم با نماد «سلیم» طی اطلاعیه‌‌‌ای اعلام کرد که افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۶۲ میلیارد تومان به ۳۱۲ میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۹۳ درصدی) از محل سود انباشته در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است. این شرکت در تاریخ ۲۵/ ۰۲/ ۱۴۰۰ مجوز افزایش سرمایه خود را از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد. «غصینو»: شرکت صنعتی مینو با نماد «غصینو» اعلام کرد که بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌‌‌العاده مورخ ۰۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۸/ ۴۳۱میلیارد تومان به‌‌‌مبلغ هزار میلیارد تومان (افزایش سرمایه ۱۳۲ درصدی) از محل سود انباشته در تاریخ ۱۳/ ۰۶/ ۱۴۰۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر