|
کدخبر: 198118

قیمت دلار و سکه در بازار (۱۴۰۰/۰۶/۱۵)

در بازار امروز سکه امامی نسبت به روز قبل ، با ۴۵۰۰۰ تومان کاهش، ۱۲۰۷۰۰۰۰ (دوازده میلیون و هفتاد هزار) تومان نرخ گذاری شد. قیمت طلا و دلار هم پایین رفت.

اقتصاد قیمت دلار و سکه در بازار (۱۴۰۰/۰۶/۱۵)

در شروع معاملات بازار امروز قیمت طلا ، قیمت سکه و قیمت دلار ارزان شد.

قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۰۶ سپتامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۰۹ درصدی به ۱۸۲۶ (یک هزار و هشتصد و بیست و شش )دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱۱۶۸۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و شصت و هشت هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۳۹ درصدی، از ۵۰۷۸۰۰۰ (پنج میلیون و هفتاد و هشت هزار) تومان به ۵۰۵۸۰۰۰ (پنج میلیون و پنجاه و هشت هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

در بازار امروز دلار در بازار آزاد نسبت به روز قبل ، با ۱۴۰ تومان کاهش، ۲۷۰۵۰ (بیست و هفت هزار و پنجاه ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با کاهش ۰.۰۹ درصدی، از ۲۶۴۲۲ (بیست و شش هزار و چهارصد و بیست و دو ) تومان به ۲۶۳۹۸ (بیست و شش هزار و سیصد و نود و هشت ) تومان رسید.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

قیمت یورو در بازار آزاد امروز - دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۰۶ سپتامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۵۱ درصدی به ۳۲۱۵۴ (سی و دو هزار و یکصد و پنجاه و چهار ) تومان رسید.

آخرین نرخ پوند

همچنین پوند با کاهش ۰.۵۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳۷۵۲۹ (سی و هفت هزار و پانصد و بیست و نه ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

درهم امارات (حواله) در بازار داخلی هم ۷۳۷۲ (هفت هزار و سیصد و هفتاد و دو ) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ دلار کانادا

امروز دلار کانادا دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۰۶ سپتامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۵۱ درصدی به ۲۱۶۰۷ (بیست و یک هزار و ششصد و هفت ) تومان رسید.

قیمت سکه امامی امروز

در بازار امروز سکه امامی نسبت به روز قبل ، با ۴۵۰۰۰ تومان کاهش، ۱۲۰۷۰۰۰۰ (دوازده میلیون و هفتاد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت نیم سکه امروز

در بازار امروز نیم سکه نسبت به روز قبل ، با ۴۵۰۰۰ تومان کاهش، ۶۱۷۵۰۰۰ (شش میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت ربع سکه امروز

 ربع سکه امروز - دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۰۶ سپتامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۱.۳۱ درصدی به ۳۸۰۰۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی امروز با کاهش ۰.۲۱ درصدی، از ۲۳۱۰۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و ده هزار) تومان به ۲۳۰۵۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و پنج هزار) تومان رسید.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها