|
کدخبر: 197184

برنامه دولت برای تشکیل قرارگاه رفاه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهداف تشکیل قرارگاه رفاه، گفت: این قرارگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شده تا شرایط زندگی مردم را به سوی رفاه و مطلوبیت سوق دهد.

اقتصاد برنامه دولت برای تشکیل قرارگاه رفاه

حجت‌الله عبدالملکی شامگاه پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: این قرارگاه با حضور اساتید و کارشناسان تشکیل شده است و تلاش می‌شود گام‌های بلندی برای رفاه و آسایش مردم برداشته شود. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مهمترین مشکلات جاری کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بیکاری و کرونا دو مشکل عمده کشور است و در این بین استمرار شرایط بیماری بر عمق مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم دامن زده و برای حل این معضل بصورت برنامه ریزی شده به دنبال افزایش ظرفیت‌های اشتغال هستیم. 

عبدالملکی کاهش آسیب‌های اجتماعی را از برنامه‌های مهم وزارتخانه متبوع خود در دوره جدید دانست و تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش خواهد شد تا از حجم آسیب‌های اجتماعی در کشور کاسته شود. 

وی با بیان اینکه با اعتمادی که رئیس جمهور و نمایندگان به بنده داشتند از همان شب رأی اعتماد کار وزارتخانه آغاز شده است، گفت: بیش از ۴۲ میلیون نفر بیمه شده زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارند که نشان می‌دهد به چه میزان این وزارت‌خانه با مردم ارتباط تنگاتنگی دارد. 

وی ادامه داد: این وزارت‌خانه سازمان و نهادهای مختلفی را در زیرمجموعه خود دارد که هرکدام خدمات مختلفی را به عموم مردم انجام می‌دهند. 

عبدالملکی ابراز داشت: صندوق‌های بیمه مختلف از جمله تامین اجتماعی، بازنشستگان دولت، سازمان بیمه روستایی و همچنین سازمان بهزیستی از جمله مجموعه‌های هستند که زیر نظر این وزارت‌خانه قرار دارند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها