|
کدخبر: 193062

۲۰ هزار شغل فوری برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا

مخبر، معاون اول رئیس جمهور گفت: باید ۲۰ هزار شغل فوری برای افراد و خانواده‌هایی که در نتیجه کرونا خسارت دیده اند یا سرپرست خود را از دست داده اند ایجاد کنیم.

اقتصاد  ۲۰ هزار شغل فوری برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا

 محمد مخبر عصر امروز در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در محل فرماندهی کل سپاه که به عنوان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هم حضور داشت و روسای بنیاد مستضعان کمیته امداد، فرمانده کل سپاه و نماینده آستان قدس هم حضور داشتند افزود:باید با مشارکت مالی سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس رضوی بتوانیم ۲۰ هزار شغل فوری برای افراد و خانواده‌هایی که در نتیجه کرونا خسارت دیده اند یا سرپرست خود را از دست داده اند ایجاد کنیم و این خانواده‌ها را برای مدت یکسال زیر پوشش موقت کمیته امداد ببریم.

وی ادامه داد: نهادهای انقلاب ظرفیت‌های بسیار بزرگ و استثنایی برای رفع مشکلات کشور در اختیار دارند و امروز با وجود دولت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی می‌توان از این ظرفیت عظیم حداکثر استفاده را برد.

مخبر گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان در دستگاه‌های مختلف امکان دادن وام اشتغال وجود دارد که البته می‌توان این ظرفیت را چند برابر هم کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان افزود: ‌وقتش رسیده است که همه دور هم جمع شویم و با همفکری، از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود کشور برای رفع مشکلات و مسائل موجود استفاده کنیم.

مخبر گفت: اینکه بخش زیادی از مردم کشور نه حقوق و دستمزدی داشته باشند و نه دارای خانه و شغل باشند قابل قبول نیست.

وی افزود:‌ قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) از نعمت‌های بزرگ و تصمیم‌های با برکت رهبر معظم انقلاب است که منشا ثمرات زیادی بوده و خواهد بود و تاکنون هر قدر ما در این راستا کمک کردیم مردم سیل آسا کمک کرده اند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه امروز باید دو کار مهم را انجام دهیم گفت: باید تا یک ماه آینده دو تا سه میلیون بسته کمک معیشتی فوری به فقرا بدهیم و در کنار این کار هم باید در زمینه ایجاد اشتغال اقدامات جدی و اساسی انجام دهیم.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه کشور معضلات زیادی دارد تاکید کرد:‌ مشکلات کشور در برابر امکانات موجود اصلا قابل توجه نیست.

  • ناشناس ارسالی در

    درود بر آقای مخبر درود بر خوزستانی‌ها ق هرمان خون گرم و دلسوز

ارسال نظر