|
کدخبر: 191629

دلار سه نرخی شد

قیمت دلار در معاملات صبح سه‌شنبه بازار آزاد به آستانه ورود به کانال ۲۶ هزار تومانی رسید.

اقتصاد دلار سه نرخی شد

امروز -سه‌شنبه نوزدهم مرداد- قیمت دلار و یورو افزایش یافت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۵ هزار و ۲۱۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز با افزایش ۶۰ تومانی به ۲۵ هزار و ۲۷۰ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۵ هزار و ۴۶۲ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۵۲۳ تومان افزایش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با افزایش ۲۷۸ تومانی نسبت به روز دوشنبه ۲۹ هزار و ۷۹۹ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۹ هزار و ۸۱۷ تومان ثبت شد و در نیمه روز با رشد ۲۸۰ تومانی ۳۰ هزار و ۹۷ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز دوشنبه ۱۸۵ تومان افزایش داد و ۲۵ هزار و ۵۳۶ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۱۹۹ تومان افزایش یافت و ۲۹ هزار و ۹۶۸ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح سه‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۲۱۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۹۹۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۲۵۰ تومان افزایش یافت و ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، همچنان در کانال ۷ هزار تومانی در حال رشد است و در نیمه روز در قیمت ۷ هزار و ۱۲۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته رشد ۳۰ تومانی داشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها