|
کدخبر: 191394

این دوچرخه ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد + تصاویر

نخستین دوچرخه الکتریکی هارلی دیویدسون به‌زودی در نمایندگی‌های اروپا و آمریکای شمالی این برند عرضه خواهد شد.

اقتصاد این دوچرخه ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد + تصاویر

امسال سال مهمی برای هارلی دیویدسون است زیرا اولین موتورسیکلت ادونچر این شرکت یعنی مدل پان امریکا معرفی شده و مدل‌های Sportster هم به‌روزرسانی شده‌اند. اکنون توجه این شرکت معطوف مجموعه دوچرخه یا اسکوترهای الکتریکی شهری سریال ۱ شده است.

نخستین بار در اکتبر سال ۲۰۲۰ مدل مفهومی سریال ۱ رونمایی شد که بر اساس اولین موتورسیکلت این شرکت در سال ۱۹۰۳ طراحی شده بود. با این حال مدل‌های تولیدی این نوستالژی را به نفع زیبایی مفید و کارا کم رنگ خواهند کرد. مدل‌های سریال ۱ از یک فریم آلومینیومی هیدروفرم که باتری‌های لیتیوم یونی درون آن ادغام شده‌اند سود می‌برند. برای انتقال نیرو از تسمه استفاده شده و یک موتور الکتریکی هم به صورت پنهان نصب شده است. البته برخی از تریم‌ها قدرت بیشتری نسبت به بقیه دارند. برای روشنایی هم از چراغ کامل LED به صورت استاندارد استفاده می‌شود. جالب اینکه چهار حالت سواری اسپرت، تور، اکو و بوست هم قابل انتخاب هستند.

هارلی۲

نسخه ابتدایی از موتور ۲۵۰ واتی تک سرعته و باتری لیتیوم یونی ۵۲۹ وات‌ساعتی سود می‌برد که نهایتاً سرعت آن را به ۳۲ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. برد این مدل هم بین ۵۶ تا ۱۷۰ کیلومتر بسته به قدرت رکاب زنی شماست و زمان شارژ کامل آن هم ۴ ساعت و ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. قیمت این تریم ۳۴۹۹ یورو و در ایالات‌متحده ۳۷۹۹ دلار (معادل حدود ۱۰۰ میلیون تومان) خواهد بود.

تریم بالاتر RUSH/CTY شال ویژگی‌های ممتازی چون صفحه کیلومتر شمار، محفظه ذخیره‌سازی و کالیپرهای ۴ پیستونی ترمز است. باتری‌های این نسخه ۷۰۶ وات‌ساعتی بوده و حداکثر ۱۸۵ کیلومتر را می‌توان با آن‌ها طی کرد. اما زمان شارژ آن‌ها به ۶.۶ ساعت افزایش یافته است.

هارلی۳

بالاترین نسخه یعنی RUSH/CTY SPEED تنها در ایالات‌متحده عرضه می‌شود و از موتور Brose TF Mag برای رسیدن به حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند. سایر ویژگی‌های این نسخه با مدل قبلی یکسان است.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها