|
کدخبر: 190736

برگ برنده موتورولا حریف تازه سامسونگ و شیائومی + تصاویر

موتورولا Edge S اواخر سال گذشته به عنوان اولین قاتل پرچمدار سال ۲۰۲۱ و اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد. اکنون این شرکت از نسخه پرو همین موبایل با پیشرفت‌های قابل توجهی رونمایی کرده است.

اقتصاد برگ برنده موتورولا حریف تازه سامسونگ و شیائومی + تصاویر

موتورولا Edge S پرو نسبت به نسخه استاندارد طراحی پیچیده‌تری دارد. در بالای نمایشگر شاهد قرارگیری حفره مخصوص میزبانی دوربین سلفی هستیم که این بار در مرکز نمایشگر قرار گرفته است. ماژول دوربین‌های اصلی نیز اکنون در یک محفظه مستطیل شکل بزرگتر دیده می‌شود اما تنها سه سنسور را شامل می‌شود که یکی از آن‌ها دوربین تله‌فوتو است. موتورولا همچنین ادعا می‌کند که یکی از باریک‌ترین گوشی‌های پرچمدار خود را معرفی کرده است که تنها ۷.۹ میلی متر ضخامت و ۱۸۹ گرم وزن دارد.

گوشی2

با این حال یکی از بزرگترین پیشرفت‌های Edge S پرو به نمایشگر آن مربوط می‌شود. پرچمدار جدید موتورولا از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد ۱۰ بیتی با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. نسخه استاندارد گوشی از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد که از HDR۱۰ پشتیبانی می‌کند. همچنین نمایشگر نسخه پرو دارای نرخ نمونه‌برداری ۵۷۶ هرتز، گواهینامه محافظت از چشم SGS و طیف رنگ DCI-P۳ است و می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ را نمایش دهد.

Edge S پرو همچنان از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد که با توجه به گزارش‌های مربوط به داغ شدن اسنپدراگون ۸۸۸ احتمالا نکته خوبی است. همچنین این دستگاه با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم Turbo LPDDR۵ و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی Turbo UFS ۳.۱ همراه می‌شود.

همانطور که گفتیم ماژول دوربین گوشی سه دوربین را شامل می‌شود. سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی پریسکوپ با OIS، زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم دیجیتال ۵۰ برابر و در نهایت یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه ۱۲۱ درجه که به عنوان یک دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند. دوربین سلفی گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی نسخه پرو نسبت به نسخه استاندارد (۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت) کمی کوچک‌تر است اما سریع‌تر شارژ می‌شود زیرا از شارژ سریع ۳۰ وات TurboPower پشتیبانی می‌کند. موتورولا گوشی‌ Edge S پرو را در چهار ترکیب مختلف به بازار عرضه می‌کند که قیمت‌های آن به شرح زیر است:

 ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت: ۳۷۱ دلار

 ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت: ۴۱۸ دلار

 ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۴۶۴ دلار

 ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۵۱۱ دلار

پیش فروش گوشی هم اکنون آغاز شده است و از تاریخ ۱۹ مرداد در سه رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد.

 

منبع: دیجی اتو

ارسال نظر