|
کدخبر: 188491

سود خوبی که امروز به این بورس بازان رسید

امروز سهامداران شرکت‌های توسعه معاون و فلزات، معدنی دماوند و سازه پویش در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نفت ایرانول، نفت پاسارگاد و افرانت در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۲هزار و ۱۰۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۲۳هزار و ۴۱۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۶۰۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۵۵۷میلیارد تومان در بیش از ۶۶۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های توسعه معاون و فلزات، معدنی دماوند و سازه پویش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کرمانشاه، حفاری شمال و سرمایه‌گذاری استان گلستان افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۷۴میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷هزار و ۷۲۴میلیارد تومان در ۳۳۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۱۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۲۶۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نفت ایرانول، نفت پاسارگاد و افرانت بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و داروسازی کاسپین تامین بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر