|
کدخبر: 171697

پیش بینی آینده بازار طلا + قیمت روز

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از ادامه رکود بازار طلا متاثر از شرایط مبهم سیاسی خبر داد و گفت: روند قیمت طلا و سکه تحت تاثیر رشد نرخ ارز و اونس جهانی افزایشی است.

اقتصاد پیش بینی آینده بازار طلا + قیمت روز

محمد کشتی‌آرای با اشاره به افزایش قیمت طلا و سکه اظهار کرد: روند اونس جهانی و دلار همچنان صعودی است و اگرچه فعلا تقاضایی در بازار طلا وجود ندارد اما قیمت طلا و سکه تحت تاثیر همین دو عامل افزایش یافته است.

به گفته این فعال بازار طلا، نبود تقاضا جلوی رشد قیمت طلا همپای اونس جهانی را گرفته که به نظر نمی‌رسد این وضعیت چندان تغییری کند چراکه مبهم بودن شرایط سیاسی و تداوم مذاکره درمورد برجام باعث شده مردم فعلا تمایلی برای خرید و فروش طلا و سکه نداشته باشند.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا تصریح کرد: همه چیز به نتیجه مذاکرات برجام بستگی دارد، چنانچه باز هم اخبار مثبتی دریافت شود شاهد کاهش قیمت طلا و سکه خواهیم بود که البته به عقیده من در حال حاضر قیمت‌ها به حداقل رسیده و منطقی است.

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۲۰اردیبهشت

کشتی‌آرای با تشریح قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه امامی به ۹میلیون و ۹۲۰هزار و سکه طرح قدیم به ۹میلیون و ۷۰۰هزار تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: قیمت نیم سکه به پنج میلیون و ۶۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۴۵۰هزار و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۱۰۰هزار تومان رسید؛ امروز هر مثقال طلای ۱۷عیار با قیمت چهار میلیون و ۱۹۵هزار و طلای ۱۸عیار گرمی ۹۶۸هزار تومان معامله شد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر