|
کدخبر: 170570

دوج کوین به جمع بزرگان پیوست

قیمت دوج کوین روز گذشته با جهشی قابل‌توجه موفق شد که اوج تاریخی جدیدی را ثبت کند. این جهش پس از آن اتفاق افتاد که صرافی جمینای اعلام کرد که دوج کوین را به فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده خود اضافه می‌کند. با احتساب جهش اخیر، قیمت دوج کوین طی یک سال گذشته، ۲۷۰۰۰ درصد رشد کرده است.

اقتصاد دوج کوین به جمع بزرگان پیوست

به گزارش کریپتواسلیت، در حال حاضر هر واحد دوج کوین با جهشی ۵۶ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۶۹ دلار معامله می‌شود. قیمت دوج کوین طی یک هفته گذشته هم ۱۰۰ درصد رشد داشته است. جهش اخیر دوج کوین باعث شد تا این ارز دیجیتال پرحاشیه بعد از بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین، در رده چهار بازار قرار گیرد.

شاخص‌های قیمت دوج کوین

حساب توییتری اینتودبلاک (IntoTheBlock) روز گذشته در توییتی با اشاره به عبور قیمت این ارز دیجیتال از سد مقاومت ۰.۵ دلاری، نوشت:

در بخش دیگری از این توییت آمده است:

 ۱۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری در دوج کوین در ابتدای سال جاری میلادی، امروز مساوی ۱۰۰۰۰۰ دلار سرمایه بود.

رشد قیمت دوج کوین با اضافه‌شدن این ارز دیجیتال به فهرست معاملاتی صرافی جمینای همزمان شد. این صرافی روز گذشته اعلام کرد که دوج کوین را به پلتفرم معاملاتی و خدمات امانی خود اضافه می‌کند. جمینای در توییت خود نوشت:

 سپرده‌گذاری دوج کوین از همین حالا آغاز شده است.

پلتفرم معاملاتی رابینهود هم یک ساعت بعد از آغاز معاملات دوج کوین در جمینای و رشد شدید قیمت دوج کوین، اعلام کرد که روند معاملات این پلتفرم با مشکلاتی همراه شده است.

از سوی دیگر، بسیاری از نام‌های آشنا در صنایع مختلف هم به تمجید از دوج کوین پرداختند. شرکت بادوایزر (Budweiser) و اسلیم جیم (Slim Jim) از جمله شرکت‌هایی بودند که توییت‌هایی در تمجید از دوج کوین منتشر کردند.

نکته جالب در این میان، سکوت ایلان ماسک بود. او که به توییت‌های جنجالی در مورد دوج کوین مشهور است، در جهش اخیر دوج کوین، اظهارنظری نکرد.

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر