|
کدخبر: 169256

ریزش دوباره قیمت سکه در بازار + آخرین جزییات

هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز، پنجشنبه (۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) با کاهش قیمت ۷۹ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۹ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان معامله شد تا مجددا در کانال ۹ میلیون تومان قرار گیرد.

اقتصاد ریزش دوباره قیمت سکه در بازار + آخرین جزییات

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) در ساعت حدود ۱۲ به ۹ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۷۹ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۹ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به دیروز ۱۰۰ هزار تومان کمتر بود.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن ۲۰ هزار تومان کاهش داشت. ربع‌ سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد که ۱۰ هزار تومان بیشتر از قیمت آن در روز گذشته بود. قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون تومان رسید که ۲ هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به ۹۸۸ هزار تومان رسید که ۹ هزار تومان ارزان‌تر از روز گذشته بود. امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ‌۱۷۷۹ دلار اعلام شد که نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت.

منبع: همشهری آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    آثارگرانی دلاروارزوطلاهمچنان سایه برسایر کالاهادارد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها