|
کدخبر: 167261

فوری/ دستورالعمل جدید امریکا درباره لغو تحریم ها

منابع خبری می‌گویند دستورالعمل امریکا صرفا تعلیق تحریم‌ها و نه لغو کامل آنها است.

اقتصاد فوری/ دستورالعمل جدید امریکا درباره  لغو تحریم ها

منبع خبری پرس تی وی در وین: دستورالعمل امریکا صرفا تعلیق تحریم‌ها و نه لغو کامل آنها است. در صورت رفع برخی تحریم‌ها، امریکا قصد دارد آنها را در بازه‌های ۱۲۰ روزه و ۱۸۰ روزه تمدید کند. همزمان با پایان دور جدید گفت‌وگوهای وین منبع خبری پرس تی وی در وین در خصوص دستورالعمل امریکا در باره نحوه رفع تحریم‌ها هم گزارش داده است: امریکا قصد لغو یک جای تحریم‌ها را ندارد و قصد دارد در مدت زمانی طولانی و طی مراحل متعدد اقدام به رفع موقت برخی تحریم‌ها کند.

منبع خبری پرس تی وی در وین اضافه کرده است: امریکا صرفا با یک بازه زمانی کوتاه مدت یک هفته‌ای برای راستی آزمایی موافقت کرده است که در آن به‌صورت نمادین چند تراکنش انجام شود. بگفته منبع خبری پرس تی وی در وین امریکا راستی آزمایی معقول و لازم که برای معاملات نفتی حداقل ۳ تا ۶ ماه است تاکنون نپذیرفته است.

منبع خبری شبکه پرس تی وی در وین تصریح کرده است قصد امریکا از عدم لغو کامل تحریم‌ها و اکتفاء به رفع موقت برخی از تحریم‌ها صرفا بازگشت به برجام است تا بتواند از امکان مکانیسم ماشه علیه ایران استفاده کند. بگفته منبع خبری پرس تی وی در وین در صورت پذیرش مکانیسم رفع مرحله‌ای تحریم‌ها و یا تمدید بی‌اثر شدن آنها در بازه‌های زمانی ۱۲۰ روزه و ۱۸۰ روزه علاوه بر شرطی شدن اقتصاد ایران امریکا خواهد توانست با گروگان گرفتن تمدید رفع تحریم خواسته‌های دیگر خود موسوم به برجام ۲ و ۳ را به ایران تحمیل کند.

منبع: تسنیم
  • بی سیاست ارسالی در

    بیاین دیوار تحریم را ما بلندتر ‌کنیم ممل کت آبادتر آمریکا ذلیل تر ولی مسولین ما ح یف میترسن از نبود حق ماموریت دیپلماتیک ب ه دلار مشکل ما آمریکا نیست نفس زیاده خوا ه و ۰۰۰۰

ارسال نظر