|
کدخبر: 166912

دستور جدید آیت الله رئیسی به قضات

رییس قوه قضاییه گفت: قضات پیش از صدور حکم، به دنبال صلح و سازش طرفین دعوا باشند.

سیاست داخلی دستور جدید آیت الله رئیسی به قضات

سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: سیره امیرالمومنین علیه السلام در ماه مبارک رمضان ایجاب می‎ کند که حل و فصل اختلافات و دعاوی در این ایام به دلیل شیوع کرونا و تنگناهای اقتصادی و مشکلات معیشتی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: قضات پیش از صدور حکم، به دنبال صلح و سازش طرفین دعوا باشند؛ شوراهای حل اختلاف و نهادهای داوری و میانجی‎گری بهترین سازوکارها برای این کار هستند.

رئیسی ادامه داد: دشمن در حوزه اقتصادی با پروژه تحریم و در عرصه هسته ‎ای با حرکات تروریستی، بدنبال اخلال در حرکت ملت ایران است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه پاسخ حرکت‎های تروریستی دشمن ایستادگی مقتدرانه است و آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی نمونه‎ای از همین اقدامات است، گفت: البته نباید به همین بسنده کرد بلکه پیگیری و ادامه مقتدرانه فعالیت‎های هسته‎ای به دشمن این پیام را خواهد داد که به هیچ وجه در این مسیر متوقف نخواهیم شد.

رئیسی تصریح کرد: باشگاه سلطه دنبال آن است که با تحریم و حرکت‎های ناجوانمردانه مانع از حرکت علمی و فناوری ملت ایران شود، اما راهبرد رهبر انقلاب رفع همه تحریم‎هاست و در این زمیه اجماع ملی نیز وجود دارد که پیگیری این راهبرد رهبر انقلاب باید مقتدرانه و نه بصورت فرسایشی پیگیری شود.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها