|
کدخبر: 164352

خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان و یارانه جدید

در هفته آینده سه واریزی برای گروه‌های مختلف مردم انجام می‌شود که شامل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، مرحله دوم سود سهام عدالت و یارانه ماه رمضان است. اگرچه هنوز واریز یارانه رمضان قطعی نیست.

اقتصاد خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان و یارانه جدید

در هفته آینده دو واریزی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و مرحله دوم سود سهام عدالت قطعی است و احتمالا بسته معیشتی ماه رمضان نیز پرداخت شود.

مرحله دوم سود سهام عدالت

مرحله اول سود سهام عدالت که شامل ۵۰ درصد کل مبلغ است در روزهای پایان اسفند گذشته به حساب سهامداران واریز شد و طبق وعده رئیس سازمان بورس باید قبل از ماه رمضان ۵۰ درصد دوم این سود واریز شود.

مبلغ واریز در مرحله دوم برای سهام یک میلیون تومانی، ۱۸۶ هزار تومان؛ سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۹۹ هزار تومان؛ سهام ۴۹۲ هزار تومانی، ۹۱ هزار تومان و سهام ۴۵۲ هزار تومانی، ۸۴ هزار تومان است.

ماه رمضان از چهارشنبه هفته آینده شروع می‌شود و باید تا روز سه‌شنبه هفته آینده مرحله دوم سود سهام عدالت واریز شود.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

رئیس سازمان تامین اجتماعی وعده داده که در فروردین نیز حقوق‌ها با زمان‌بندی معمول و مشابه ماه‌های گذشته پرداخت می‌شود. طبق این وعد باید حقوق‌ها از فردا واریز شود.

احکام جدید افزایش حقوق بازنشستگان قرار بود از روز ۱۶ فروردین در دسترس قرار بگیرد اما هنوز بارگزاری نشده است. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که واریز حقوق فروردین نیز به هفته آینده موکول می‌شود.

علت تاخیر در بارگزاری احکام نیز اینطور اعلام شده که باید تغییر دیگری روی حکم‌های جدید اعمال و نسخه جدیدی تهیه شود که این موضوع موجب کند شدن فرایند بارگزاری احکام شده است.

بسته معیشتی ماه رمضان

به گفته رئیس‌جمهور قرار است در روزهای ابتدایی ماه رمضان به ۶۰ میلیون نفر بسته معیشتی پرداخت شود، اما از آنجایی که ماه رمضان از چهارشنبه هفته آینده شروع می‌شود احتمالا تخصیص این یارانه به هفته بعدی موکول شود.

در خصوص مبلغ این یارانه ابهاماتی وجود دارد، چرا که رئیس‌جمهور از پرداخت کارت اعتباری هفت تا ۱۴ میلیون تومانی به عنوان بسته معیشتی ماه رمضان به ۶۰ میلیون نفر خبر داده، وزیر کار می‌گوید که مشمولان یارانه معیشتی یک یارانه اضافه در ماه رمضان دریافت می‌کنند.

 

منبع: اقتصاد نیوز
  • بازنشسته تامین اجتماعی.بیمه اجباری.کارگران سخت وزیان آور ارسالی در

    باسلام ودرود.آقایان محترم که دادازمتناسب سازی وگفتیدکه ۱۳۹درصدافزایش نسبت به اسف ند۱۳۹۸واجرای ماده۹۶خداخیرتون نده چرادروغ میگیدمن الان حکم ۱۴۰۰رونگاه کردم شماازت یرماه۱۳۹۹افزایش داده ایداونم۴۰الی۵۰درصدا ضافه شده چراباروح وروان ماکارگران بازنشس ته تامین اجتماعی بازی میکنیدتاچه حدماروب ی سوادوموردتمسخره خودتون قرارمیدید.شماها اینقدرگستاخانه وروزروشن به مادروغ ودارید ملتحب ایجادمی کنید.بزرگواران درراس مجلس محترم شورای اسلامی کشورم ورئیس محترم قوه ءقضایه کشورعزیزم ایران به دادماکارگران ب رسیدواین کسانی که اللنن وروزروشن دروغ می گن روبه سزای اعمالشون برسونیدبه ولله که دست این آقایان به پایمال کردن حقوق کارگر ان مظلوم بازگذاشته شده لطفاجلوگیری وکمک مون کنید.

ارسال نظر