|
کدخبر: 163992

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۱/۱۸)

در معاملات امروز بازار ارز قیمت دلار ۱۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت یورو نیز نسبت به قیمت بسته شده روز گذشته رشد ۲۰۰ تومانی داشت.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۱/۱۸)

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌‌‌چهارشنبه ابتدا ۲۴ هزار و ۵۲۶ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۵۵۷ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۴ هزار و ۷۷۱ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۳۲ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۸۰۳ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز ابتدا ۲۸ هزار و ۵۰۳ تومان ثبت شد سپس در نیمه روز با افزایش ۲۱۶ تومانی به قیمت ۲۸ هزار و ۷۱۹ تومان بازگشت. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۷۸۸ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۹ هزار و ۶ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز ‌سه‌شنبه تغییر نداد و ۲۴ هزار و ۴۶۷ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۸ هزار و ۷۸۵ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح چهار‌شنبه بازار آزاد نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با رشد ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۳۰ هزار و ۱۳۰ تومان معامله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۹۶۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها