|
کدخبر: 163372

خبر خوش برای بازنشستگان!

مرتضایی‌فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به بازنشستگان برای خرید از یک فروشگاه زنجیره‌ای در سال ۱۴۰۰ هم پرداخت می‌شود.

اقتصاد خبر خوش برای بازنشستگان!

محمود مرتضایی‌فر مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه هدف اصلی از اجرای طرح یاری افزایش قدرت خرید بازنشستگان است، گفت: در این طرح خدمات مختلفی برای بازنشستگان درنظر گرفته شده است و یکی از آن خرید از فروشگاه زنجیره‌ای رفاه بود و در ۳ مرحله ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری با رقم ۵۰۰ میلیارد تومان از خدمات این طرح استفاده کردند.

مرتضایی‌فر تصریح کرد: این طرح در ۳ مرحله اجرا شد، بازنشستگان در هر مرحله می‌توانستند از فروشگاه رفاه خرید کنند و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بر روی کارت حقوقشان درنظر گرفته می‌شد و ۴ ماه فرصت بازگردانی این مبلغ را داشتند و به صورت کسر از حقوق بازنشستگان انجام می‌شد و خود بازنشسته ضامن خودش است و به مراجعه حضوری و عملیات بانکی نیازی نداشت.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۰ هم این طرح اجرا می‌شود، افزود: این طرح نیاز به هیچ ثبت نامی نیاز نداشت و برای تمامی بازنشستگان است و مبلغ بر روی کارت حقوق بازنشستگان فعال می‌شود اگر مایل به استفاده بودند می‌توانستند از خدمات طرح بهره‌مند شوند.

 

منبع: بازار
  • ناشناس ارسالی در

    واقعا اگر برای قدرت خرید ما بازنشستگان ا ست ودلسوز این قشر هستید چرا پولشو نمیدید اگر هم بخاطر فروشگاه رفاه دارین اینکار رو میکنید دیگه چرا پای بازنشسته بدبخت رو باز میکنید به اسم ما برای رفاه خوبه ولا

  • Ali ارسالی در

    اینم شد خبر خوش فکر اساسی بکنید حقوق به ریال هست هزینه به دلار

  • ناشناس ارسالی در

    هر چند قانون مالیات از خانه های خالی را تصویت کرده اند، و حامیان این قاون مدعی ا ند موجب افازیش عرضه و کاهش قیمت اجاره مس کن میشود، اما یک راه حل بهتر هم است پیشن هاد میشود به صورت فوری مجلس و دولت تصویت و اجرایی کند، مجلس با طرح سه فوریتی و س ریع این پیشنها عالی تصوریت کند:
    اک نون مجموع رهن و اجاره گاهی از یک سوم تا نصف قیمت خانه ها است! که غیر منطقی و غیر منصفانه است.
    پیشنهاد میشود قانون فوری بگذارند که، مجموع رهن و اجاره (یکسا له) املاک و خانه ها اعم تجاری و اداری و کارگاهی و مسکونی نباید بیشتر دو درصد از قیمت املاک و خانه بیبیشتر شود.
    مثل ا ملک یا خانه ارزش 500 میلیون تومان است، نباید ده میلیون تومان در سال شود. این ب هرین راه حل مشکل مسکن است. چرا الان گاهی بیش از 70% درامد یک خانوار کاگری صرف ره ن و اجاره میشودو از دلایل فقر و کاهش قدر ت خرید و رکود بازار مصرف است و در نهایت موجب نسل سوزی و معضلات اقتصادی و اجتماعی و... میشود.

  • ناشناس ارسالی در

    خبر خوش بخوره تو سرشان ما به پولش نیاز داریم نه دزدی های فروشگاه های زنجیره ای اون مصاحبه های فروشگاه رفاه رو ندیدن

  • کارمند بدبخت ارسالی در

    مسخره ها بله فقر کشین آبرو کارمند بدبختو همه جا ممیبرین ایشالا تقاص بدین

  • بازنشسته ارسالی در

    خبر اگه خوش هم باشه برای بازنشستگان کشوری هست و بازنشستگان تامین اجتماعی اهالی این مملکت نیستن !!

  • بازنشسته ارسالی در

    از خوشی دارم پر در می آورم .

  • زهره اکبری نژاد ارسالی در

    باسلام
    وقتی این وام ناچیزو به ما میدید مثل این میمونه دارین صدقه میدین، ب ه ما صدقه به تعلق نمی گیره در ضمن وقتی م یدونید دریافتی ما با وامهای قبلی چقدر پا یین چرا مدت بازپرداختشو اینقدررکم گذاشتی ن که بیشتر افراد نتونن بگیرن
    چرا ه مه اینجوری سرما بدبختا منت میذارید که دا رین کمک میکنید
    تورو خداددست از این بازیهای مسخره دست بردارین

ارسال نظر