|
کدخبر: 162859

مقدار وام بازنشستگان در ۱۴۰۰ مشخص شد

تسهیلات خرید یا وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ کمی بیشتر از سال ۹۹ است. رقمی که البته هنوز هم به نظر بیشتر بازنشستگان رقم ناچیزی است.

اقتصاد مقدار وام بازنشستگان در ۱۴۰۰ مشخص شد

طرح خرید اعتباری بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ هم ادامه دارد، فقط امسال رقم این طرح حدود ۸۰۰ هزار تومان بیشتر از سال گذشته است. در سال گذشته طرح خرید اعتباری بازنشستگان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود، اما از سال جدید این رقم ۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

محمدرضامرتضایی-فرد

محمود مرتضایی‌فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در آخرین روزهای اسفند ماه سال گذشته از اجرای مرحله چهارم ارائه تسهیلات خرید کالا از فروشگاه‌های رفاه از ابتدای فروردین‌ ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد و اعلام کرد در مرحله چهارم، مبلغ دو میلیون تومان در کارت حقوق بازنشستگان شارژ می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های رفاه تامین کنند.

شرایط دریافت این تسهیلات چگونه است؟

به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که خالص دریافتی آنها حداقل دو میلیون تومان باشد، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. بازپرداخت اقساط این تسهیلات در چهار قسط ماهانه و با کارمزد دو درصد از حقوق استفاده‌کنندگان کسر می‌شود.

لازم به ذکر است این طرح نیاز به هیچ ثبت نامی نیاز ندارد و برای همه بازنشستگان است و مبلغ خرید روی کارت حقوق بازنشستگان فعال می‌شود.

در سه مرحله گذشته رقم طرح خرید اعتباری بازنشستگان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

گفتنی است این تسهیلات فعلا برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است و هنوز خبری از طرح خرید برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیست.

 

منبع: کاماپرس
  • مجیداحمدیان کدملی 4621389191 ارسالی در

    سلام.من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم و از لحاظ جسمی حرکتی دچار آسیب نخایی شده ام.به قوه الهی قطع نخاع نشده ام .مشکل تن فسی دارم نیاز مبرم به وام دارم نمی توانم حضوری مراجعه کنم جهت خرید کپسول اکسیژن وماساژور و دستگاه فیزیو تراپی .شاید با این وسایل بتوانم از فلج شدن کامل جلو گی ری کنم بخاطر رضای خدا کمکم کنید تا به ا مید ویاری ایزد منان.نخاعم ترمیم شود.تقاض ای 5 میلیون وام دارم از خداوند منان برا یتان آرزوی توفیق روز افزون وسلامتی وشادک امی را آرزومندم والسلام.احترآما مجید اح مدیان.

  • ناشناس ارسالی در

    پول رو میدادید به خودمون از هر کجا دوست داریم خرید کنیم اجبار کردید که از کورش خ رید کنیم منت هم میزارید پول با توسری خیل ی جالبه البته که یکسری مثل همیشه میدون خ رید ذوق مرگ شدن

ارسال نظر