|
کدخبر: 162612

زندان بسازید پولدار شوید!

در دنیای امروز که سلیقه اغلب مردم تغییر کرده است، سرمایه گذاری‌هایی مناسب است که بتواند سلیقه مردم را ترغیب کند.

اقتصاد زندان بسازید پولدار شوید!

 در دنیای امروز که سلیقه اغلب مردم تغییر کرده است، سرمایه گذاری‌هایی مناسب است که بتواند سلیقه مردم را ترغیب کند. پس در این گزارش به ۵ مورد از آنها اشاره شده است که در سراسر جهان امتحان خود را پس داده اند.

۱. اجاره دادن بیلبورد‌های تبلیغاتی

در یک دهه گذشته که تبلیغات وارد عرصه جدیدی از بازرگانی شده اند، تمامی صاحبان کسب وکار حداقل یک بار در مسیر پیشرفت خود به این فکر افتاده اند که محصولات یا خدمات قابل ارائه خود را تبلیغ کنند.

روی دیگر این ماجرا بستر‌هایی هستند که اقدام به تبلیغ کردند محصولات کسب وکار‌های مختلف می‌کنند البته در ازای دریافت هزینه. مقدار این هزینه‌ها به موارد زیادی بستگی دارد از جمله بیلبرد‌های سطح شهر و بزرگراه‌ها که هر کدام از آن‌ها بسته به اندازه و موقعیت مکانی، هزینه‌های متفاوتی برایشان تعیین می‌شود.

۲. سرمایه گذاری در مراکز تفریحی

این مورد برای افرادی مناسب است که سرمایه نقدینگی زیادی دارند و با استفاده از آن می‌توانند مراکز تفریحی احداث کنند و روزانه حجم زیادی پول به جیب بزنند.

صاحبان مراکز تفریحی به ۳ روش کسب درآمد می‌کنند اول فروش مغازه‌های تجاری دوم اجاره دادن آن‌ها یا قسمت‌هایی همچون فروشگاه‌ها و سینما‌ها و سوم فروش بلیت قسمت‌های تفریحی.

این روز‌ها مردم ساعات زیادی از شبانه روز را به تفریح می‌گذرانند و قطعا با این ترتیب و سرمایه گذاری در مراکز تفریحی و تجاری می‌تواند سرمایه‌ها را چند برابر کند.

۳. اجاره زمین کشاورزی

هر کشوری در هر وضعیت اقتصادی که باشد، بازار محصولات کشاورزی آن داغ و پر رونق است یعنی این محصولات برای عرضه در بازار‌ها جزو حداقل کالا‌هایی هستند که در سبد مصرف خانوار‌ها قرار دارند.

با این وجود هر فردی که سرمایه اضافه در دست دارد می‌تواند با خرید زمین کشاورزی و بدون هیچ زحمتی، آن را به کشاورزان اجاره دهد و از این موضوع آسوده خاطر باشد که بازار کار این کشاورز هیچ وقت افول نمی‌کند.

۴. صاحب یک پارکینگ عمومی شوید

در شهر‌های بزرگ یا همان کلان شهر‌ها که حجم زیادی از خودرو و ترافیک خودرویی را شاهد هستیم، پارکینگ‌های عمومی یک زمینه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری است.

سرمایه داران می‌توانند با دریافت مجوز از شهرداری یا بخش شهرسازی کشور خود و پرداخت سرمایه خود این پارکینگ‌ها را برای خود احداث کنند و در معرض استفاده عموم قرار دهند.

امروز هر فرد در آمریکا می‌تواند با هزینه ۸۰ هزار دلار صاحب یک پارکینگ عمومی در ابعاد معمولی شود.

۵. زندان بسازید پولدار شوید

به ططور کلی زندان‌های شخصی دارای شبهاتی در جهان است و سازمان‌های بین المللی تاسیس آن هارا قبول ندارند و معتقدند که زندان‌ها باید برای دولت‌ها باشد، اما در این میان هستند زندان‌هایی که توسط اشخاص حقیقی ساخته شده اند.

به طور مثال زندان CoreCivic که اولین شعبه را در آمریکا زد و امروز در کشور‌های انگلستان، آفریقای جنوبی و استرالیا نیز به نام خود شعبه دارد و سالانه حجم سرمایه گذاری خود در این زمینه را چند برابر می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها