|
کدخبر: 161888

۲ پیش بینی مهم از قیمت طلا و سکه در ۱۴۰۰

قیمت طلا و سکه در سال ۹۹ فراز و فروز زیادی داشت اما شرایط در سال ۱۴۰۰ به چه صورت خواهد بود؟

اقتصاد ۲ پیش بینی مهم از قیمت طلا و سکه در ۱۴۰۰

طلا و سکه جزو مهم ترین مقاصد سرمایه گذاران محسوب می‌شود. در سال ۹۹ قیمت ها در مهرماه به اوج خود رسید اما پس از آن دوباره روند نزولی را طی کرد. اما در سال ۱۴۰۰ با وجود شرایط سیاسی و انتخاباتی که در پیش است آینده قیمت ها به چه صورت خواهد بود؟ در این راستا ۲ پیش بینی برای قیمت طلا و سکه در سال ۱۴۰۰ انجام شده است که در ادامه آن را می‌خوانید. با گسترش نیوز همراه باشید.

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران: تمام تلاش مسئولان ثبات قیمت طلا، دلار و سکه است. به نظر می‌رسد در نیمه نخست ۱۴۰۰ بازار طلا مسیر با آرامشی را طی کند. همچنین در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و چنانچه حادثه غیر مترقبه‌ای رخ ندهد، پیش‌بینی ما ثبات قیمت طلا و سکه در سال ۱۴۰۰ است. (تجارت نیوز)

محمد کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران: برای ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ پیش بینی می شود نرخ طلا و ارز در محدوده قیمتی آخرین روزهای سال ۹۹ باقی بماند. در ماه های آینده چند اتفاق سیاسی را پیش رو داریم که می توان به بحث توافقات برجام و همچنین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد. با توجه به این موارد به نظر می رسد در ۶ ماه نخست سال محدوده نوسان قیمت سکه و ارز به اضافه و منفی ۵درصد باشد. احتمال وقوع تنش های قیمتی در بازار سکه و ارز وجود ندارد. (خبرآنلاین)

 

ارسال نظر