|
کدخبر: 159380

قیمت دلار بازارهای مختلف (۹۹/۱۲/۲۰)

در معاملات امروز (چهارشنبه) بازار ارز روند قیمت‌ها افزایشی بود.

اقتصاد 
قیمت دلار بازارهای مختلف (۹۹/۱۲/۲۰)

در معاملات روز چهارشنبه بازار ارز قیمت دلار ۱۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت یورو نیز نسبت به قیمت بسته شده روز سه‌شنبه رشد ۳۰۰ تومانی داشت.

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌‌چهار‌شنبه ابتدا با رشد ۵۲ تومانی نسبت به روز ‌گذشته، ۲۴ هزار و ۲۵ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۸۸۹ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۵۳ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۲۶۵ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۱۲۸ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با رشد ۲۶۲ تومانی نسبت به گذشته ۲۸ هزار و ۲۶۲ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۷۰ تومانی ۲۸ هزار و ۱۹۲ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۵۴۴ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۸ هزار و ۴۷۴ تومان اعلام شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز گذشته ۸۳ تومان کاهش داد و ۲۴ هزار و ۲۶۵ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با افزایش ۲۲۵ تومانی نسبت به روز سه‌شنبه به ۲۸ هزار و ۵۰۵ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح چهار‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز سه‌شنبه ۱۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با رشد ۳۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز در معاملات امروز بدون تغییر نسبت به دیروز ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۸۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌گذشته ۳۰ تومان افزایش داشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها