|
کدخبر: 157177

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۲/۱۱)

در معاملات امروز بازار ارز قیمت ها روند افزایشی دارند.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۲/۱۱)

در معاملات روز دوشنبه بازار ارز قیمت دلار ۱۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت یورو نسبت به قیمت بسته شده روز یکشنبه افزایش ۳۰۰ تومانی داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌دوشنبه ابتدا با افزایش ۴۸ تومانی نسبت به روز ‌گذشته، ۲۴ هزار و ۵۰۴ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۶۱۰ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۴۸ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۷۴۹ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۸۵۶ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با رشد ۱۰۵ تومانی نسبت به دیروز ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز با افت ۱۸۵ تومانی ۲۹ هزار و ۴۱۵ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۹ هزار و ۸۹۶ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۹ هزار و ۷۰۹ تومان اعلام شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز یکشنبه ۲۴۴ تومان افزایش داد و ۲۴ هزار و ۹۴۵ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با رشد ۱۳۷ تومانی نسبت به روز گذشته به ۳۰ هزار و ۲۷ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز یکشنبه ۱۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۳۵۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز در معاملات امروز نسبت به یکشنبه ۲۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۷ هزار و ۴۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز یک‌‌شنبه ۴۰ تومان افزایش داشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها