|
کدخبر: 154684

آخرین قیمت دلار و یورو اعلام شد (۹۹/۱۱/۲۹)

در معاملات امروز بازار آزاد، قیمت دلار به آستانه کانال ۲۶ برگشت.

اقتصاد آخرین قیمت دلار و یورو اعلام شد (۹۹/۱۱/۲۹)

در معاملات روز ‌چهارشنبه بازار ارز قیمت دلار و قیمت یورو ۱۰۰ تومان افزایش یافتند.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌چهار‌شنبه ابتدا با افزایش ۱۶۴ تومانی نسبت به روز ‌سه‌شنبه، ۲۵ هزار و ۲۶۱ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۲۱۹ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۱۶۶ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۵۱۴ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۵ هزار و ۴۷۱ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با کاهش ۱۳۸ تومانی ۲۹ هزار و ۹۸۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز با رشد ۳۲۰ تومانی ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۱۴۰ تومان کاهش یافت و ۳۰ هزار و ۲۸۰ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۳۰ هزار و ۶۰۳ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز نسبت به قیمت بسته شده روز سه‌شنبه ۱۹۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۱۷۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز با افزایش ۸۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۳۰ هزار و ۴۳۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌‌‌چهار‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز سه‌شنبه ۱۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با رشد ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۳۱ هزار و ۱۰۰تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز در معاملات امروز نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۶ هزار تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۷ هزار و ۱۷۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌‌گذشته ۳۰ تومان افزایش داشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها