|
کدخبر: 153881

آخرین قیمت انواع دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۱/۲۶)

در معاملات امروز (یکشنبه) قیمت انواع ارزها کاهش داشت.

اقتصاد 
آخرین قیمت انواع دلار در بازارهای مختلف (۹۹/۱۱/۲۶)

در معاملات روز ‌شنبه بازار ارز قیمت دلار ۲۵۰ تومان و قیمت یورو ۳۰۰ تومان کاهش داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌یکشنبه ابتدا با افزایش ۲۷۲ تومانی نسبت به روز ‌شنبه، ۲۵ هزار و ۶۹۷ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۵۴۵ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۷۵ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۹۵۴ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۵ هزار و ۸۰۱ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با کاهش ۹۶ تومانی ۲۹ هزار و ۸۸۹ تومان ثبت شد و در نیمه روز با رشد ۵۶ تومانی ۲۹ هزار و ۹۴۵ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۹۷ تومان کاهش یافت و ۳۰ هزار و ۱۸۸ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۳۰ هزار و ۲۴۵ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز بدون تغییر نسبت به قیمت بسته شده روز شنبه ۲۴هزار و ۹۸۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ۳۰ هزار و ۲۷۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌‌‌یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز شنبه ۱۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان شد سپس در نیمه رو به ۲۶ هزار تومان کاهش یافت. قیمت یورو نیز با افت ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز نسبت به دیروز ۶۰۰ تغییری نکرد و ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۷ هزار و ۲۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌‌گذشته تغییری نداشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها