|
کدخبر: 153598

خودروهای خارجی در بازار چقدر ارزان شد؟

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران گفت: از نیمه پاییز تاکنون ۳۰ درصد از قیمت خودروهای خارجی در بازار کاسته شده و مشتریان خودروهای خارجی در انتظار ریزش بیشتر نرخ‌ها هستند و در مقابل دارندگان این خودروها با توجه به کاهش قیمت‌ها بر این باورند فروش برایشان صرفه اقتصادی ندارد بنابراین بازار راکد شده است.

اقتصاد خودروهای خارجی در بازار چقدر ارزان شد؟

نعمت الله کاشانی نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران، درباره وضعیت بازار در هفته ‌های آینده و آستانه نوروز بیان کرد: بسیار بعید به نظر می‌رسد قیمت‌ها در بازار خودرو افزایش یابد زیرا بازار کشش ندارد و تولیدات خودروسازان پاسخگوی نیاز بازار است.

وی درباره وضعیت رونق معاملات در بازار خودرو عنوان کرد: مانند سال‌های گذشته میزان معاملات در بازار خودرو رونقی ندارد و بازار جذابیت خود را برای واسطه‌‌ها و دلالان از دست داده و اکنون اگر خرید و فروشی انجام می‌شود، فقط مصرف‌کنندگان واقعی خودرو هستند.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران بیان کرد: بازار خودروهای خارجی در رکود کامل بسر می برد و خرید و فروشی انجام نمی‌شود زیرا در ماه‌های گذشته قیمت این خودروها بسیار بالا رفته بود؛ اکنون نیز رکود مطلق در بازار اتفاق افتاده و خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

کاشانی نسب اظهار کرد: از نیمه آبان تاکنون روند کاهش قیمت‌ها در بازار اتفاق افتاده و مشتریان خودروهای خارجی در انتظار ریزش بیشتر نرخ‌ها هستند و در مقابل دارندگان این خودروها با توجه به کاهش قیمت‌ها بر این باورند فروش برایشان صرفه اقتصادی ندارد بنابراین بازار راکد شده است.

وی تاکید کرد: از نیمه پاییز تاکنون ۳۰ درصد از قیمت خودروهای خارجی در بازار کاسته شده است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر