|
کدخبر: 150159

قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف(۹۹/۱۱/۰۷)

در معاملات صبح سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ قیمت انواع ارزها در بازار آزاد روند کاهشی داشت.

اقتصاد قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف(۹۹/۱۱/۰۷)

در معاملات روز سه‌شنبه بازار ارز قیمت دلار ۵۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو نیز با افت ۷۰۰ تومانی همراه بود.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح سه‌شنبه ابتدا با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز دوشنبه، ۲۲ هزار و ۳۱۰ تومان ثبت شد اما در نیمه روز به ۲۲ هزار و ۱۸۵ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۲ هزار و ۵۳۳ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۲ هزار و ۴۰۷ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز با کاهش ۵۹۲ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۶ هزار و ۶۳۳ تومان اعلام شد، سپس در نیمه روز به ۲۶ هزار و ۷۳۱ تومان افزایش یافت و قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۶ هزار و ۸۹۹ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۶ هزار و ۹۹۸ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز نسبت به قیمت بسته شده روز ‌دوشنبه تغییری نداشت و ۲۲ هزار و ۹۷۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌سه‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۳۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۲۵۰ تومان شد و دیر نیمه روز به ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز با کاهش ۷۰۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز با کاهش ۳۰۰ تومانی نسبت به روز ‌دوشنبه ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۴۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز دوشنبه ۵۰ تومان کاهش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر