|
کدخبر: 148092

دلار ۳۵۰ تومان دیگر کاهش یافت

در معاملات روز ‌شنبه بازار ارز، قیمت دلار ۳۵۰ تومان کاهش یافت و به ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

اقتصاد دلار ۳۵۰ تومان دیگر کاهش یافت

در معاملات روز ‌شنبه بازار ارز، قیمت دلار  ۳۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو نیز افت ۳۰۰ تومانی را ثبت کرد.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌شنبه بدون تغییر نسبت به روز پنجشنبه، ۲۳ هزار و ۳۴۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۱۳۴ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۵۷۴ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۳۶۵ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۸ هزار و ۲۴۷ تومان اعلام شد، سپس در نیمه روز به ۲۷ هزار و ۷۱۵ تومان کاهش یافت و قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۵۲۹ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۷ هزار و ۹۹۳ تومان اعلام شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز نسبت به قیمت بسته شده روز پنجشنبه ۵۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان ثبت شد.اما در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت. قیمت یورو صرافی ملی صبح امروز با کاهش هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه به ۲۸ هزار و ۲۵۰ تومان رسید و در نیمه روز به ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان افزایش یافت.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز پنجشنبه ۵۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۴۵۰ تومان شد. اما در نیمه روز ۱۵۰ تومان افزایش یافت و به ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز نسبت به پنجشنبه ۳۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز با کاهش ۳۰۰ تومانی نسبت به روز پنجشنبه ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۶ هزار و ۵۹۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز پنجشنبه ۶۰ تومان کاهش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر