|
کدخبر: 148811

ایرادات طرح اصلاح ساختار بودجه استانی رفع شد

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بندهای ۷ و ۸ مصوبه برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه که درباره نحوه توزیع بودجه استانی بود، برای رفع ایرادات مدنظر شورای نگهبان حذف شدند.

اقتصاد ایرادات طرح اصلاح ساختار بودجه استانی رفع شد

محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: ایرادات شورای نگهبان نسبت به مصوبه برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور در این نشست با حضور طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان، کارشناسان سازمان برنامه و بودجه و تعدادی از نمایندگان استان‌های کم‌تر برخوردار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این دومین نشست برای بررسی ۹ ایراد شورای نگهبان نسبت به این مصوبه بود، ادامه داد: در جلسه قبل ۷ ایراد اصلاح و رفع شد و در این نشست هم دو بند ۷ و ۸ که مراعا مانده بود، مورد بررسی و در نهایت حذف شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس تصریح کرد: برخی نمایندگان مجلس نسبت به بند ۷ طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه که مربوط به نحوه توزیع بودجه استانی بود، اعتراضاتی داشتند که در این نشست بعد از بحث و بررسی مقرر شد، این بند در این طرح حذف شود و بعدا با انجام کار کارشناسی بیشتر در طرح بعدی اصلاح ساختار بودجه درج شود.

خدابخشی تصریح کرد: موضوع بررسی و تدوین طرح اصلاح ساختار بودجه یک موضوع مستمر در مجلس است و طرح‌هایی در این مورد به مرور ارائه خواهد شد، بنابراین این دو بند در حال حاضر کنار گذاشته شد. اکنون با رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به این مصوبه، گزارش آن به صحن علنی ارائه خواهد شد.

 

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها