|
کدخبر: 146643

پراید ۱۲۵ میلیون شد / آخرین قیمت تیبا، ساینا و کوییک

قیمت خودروهای سایپا مخصوصا تیبا و پراید طی روزهای اخیر نوسان داشت.

اقتصاد پراید ۱۲۵ میلیون شد / آخرین قیمت تیبا، ساینا و کوییک

در حال حاضر اگر بخواهید ارزان ترین خودروی صفر یعنی پراید ۱۳۱ را بخرید باید بودجه ۱۰۷ میلیون تومانی در نظر بگیرید. در ادامه جدیدترین قیمت خودروهای سایپا به صورت جدول آورده شده است.

پراید۹۳

 

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز
منبع: باما
  • محمد حسنی ارسالی در

    ناتوانی برخی مسئولین بی کفایت باعث گستاخی دلالان خون آشام و هرج و مرج در بازار خودرو شده، متاسفانه مردم همچنان تاوان بی لیاقتی برخی مسئولین را پرداخت می کنند. قیمت کارخانه این خودروها به مراتب از ارزش واقعی آنها بیشتر است. اگر واردات خودرو آزاد بود، می بایست با چراغ قوه و با التماس به نصف قیمت فعلی مشتری پیدا می کردی. چرا تعرفه واردات خودرو حذف نمیشه؟ حمایت از تولید داخلی به چه قیمتی؟ به قیمت نابودی جان و مال مردم؟

  • سیما ارسالی در

    پراید ۱۲۴ میلیونی!!!!فقط یک معنا تو این کشور داره یعنی این که خون مردم رو تو شیش ه کردن یعنی ظلم یعنی فساد یعنی رانت یعنی حقیر شمردن بیش از حد مردم .خداییش کجای دنیا واسه یک ماشین آشغال مثل این این همه پول باید بدی الا تو این .....

  • زمان ارسالی در

    خاک تو سرت با این خبرهای دروغ و الکی که به مردم میدین. امروز 21دی پراید 111مدل 1399قیمتش 98میلیون بود از خدا بترس

  • نویسنده ارسالی در

    بشه ۱۲۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان، کسی نمیخرن الان شرایط ثبت نام با تحویل های ۹۰ روزه و کمی بالا تر آسان تر شده، با آروغ مردمی مواجه میشن این قیمت ها و هدایت میشه در جهت سیر دبه ترشی.

ارسال نظر