|
کدخبر: 144209

یارانه جدید در راه است؟

احتمالا سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال پرداخت کمک بلاعوض دو میلیون تومانی به بازنشستگان خود را در دستور کار قرار دهد، برخی از مردم نسبت به اجرای این طرح ناامید هستند و برخی دیگر می‌گویند که باید به مستمری‌بگیران نیز پرداخت شود.

اقتصاد یارانه جدید در راه است؟

پیگیری‌ها از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که پرداخت کمک بلاعوض به بازنشستگان این سازمان در دستور کار است.

سازمان تامین اجتماعی به دنبال این است تا مطالبات خود را از دولت وصول و از این منابع یارانه دو میلیون تومانی را به بازنشستگان این سازمان پرداخت کند.

جزئیات دقیق این طرح هنوز مشخص نشده و فعلا سازمان تامین اجتماعی در حال رایزنی است تا احتمالا در اسفند ماه از این طریق به معیشت خانواده بازنشستگان کمک کند.

به نظر می‌رسد اجرای این طرح منوط به پذیرش آن از سوی سازمان برنامه‌ و بودجه است که باید مطالبات سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند.

برخی از مردم در واکنش به این خبر می‌گویند که این طرح باید درست اجرا شود و در پرداخت بین بازنشستگان و مستمری‌بگیران تفاوتی نباشد.

«حالا که این تصمیم رو گرفتین درست انجامش بدین بین باز نشسته های تامین اجتمایی ومستمری بگیرها فرق نزارین چونکه ب این پول خیلی نیاز داریم ولی ترا بخدا قول الکی بهمون ندین چون ما همینطور چشم انتظاریم»

«به ما مستمری بگیرها هم این دو میلیون تعلق میگیره یا نه ولی ترا بخدا به ما هم بدین ک خیلی واجب خیلی بهش احتیاج داریم خدا خیرتون بده»

«من مستمری بگیر هستم. ماهی چهارصد تومن. آیا این وام دو تومنی به من هم تعلق میگیره؟ سه تا فرزند دارم و مستاجرم»

بسیاری از مردمی که نسبت به عدم دریافت یارانه کرونا معترض هستند می‌گویند این کمک بلاعوض هم درست اجرا نمی‌شود، آنها نسبت به پرداخت این کمک بلاعوض ناامیدند و معتقدند که اجرا نمی‌شود.

«این هم یکی از وعده هاییست که عملی نمی‌شود… چون تنها سازمان تامین اجتماعی هست که تو تمام صندوقها نه از تحت پوشش های خود خصوصا خصوصا مستمری حداقل بگیران هیچ دفاعی نمی‌کند»

«حالا نوبت تامین اجتماعی شده. تو هم سرکار بزار مردمو مث بقیه.»

«دوباره وعده های الکی و دل خوش کنی دیگه چیز خاصی نیست»

«اگر نمیشه لطفا وعده ندید دروغ بشه شما هم شرمنده بشید. شماحق خودمون بدین ما اضافی نخواستیم»

منبع: راهبرد معاصر
  • مرال نظری مستمری بگیر ارسالی در

    باسلام... فعلا آقای نوبخت در گفته هاشون صحبت سر پرداخت نودمیلیاردبرای رد دیون دولتی به تامین اجتماعی کرده و امیدواریم که سازمان تامین اجتماعی نه تنها برای بازنشستگان بلکه بیشتر مستمری حداقل بگیران را درست ومطابق تورم حقوق شان را افزایش داده و ببینیم ایندفعه باز چگونه عمل می‌کند تا معیشت ما نیز بهبودی پیدا کند.. هردفعه برای افزایش حقوق ما مستمری بگیران و بازنشستگان بهانه ی بدهی دولت را مطرح میکنید همینکه پول به حساب سازمان واریز می‌شود اصلا هیچ کمک مالی و افزایشی که بدرد ما بخورد به چشم نمی‌آید.... لطفا مدیریت صحیح کنید. ممنونم

  • ناشناس ارسالی در

    بزک نمیر بهار میاد خربزه و خیار میاد

  • علی باقری نژاد ارسالی در

    سلام، ثروت خداوندسرشاره وبی حساب وکتاب وبرابهترشدن مردم وحسادت وکم ذهنی نکنیدوحق وحقوق، رابدهید وستم وظلم نکنیدورضایت مردم رضایت اوست.

  • روح الله عالی محمدی ارسالی در

    وزیرا از دولت بودجه می‌گیرند
    وزیر مابه دولت بودجه میدهد

  • غلامرضا ارسالی در

    میگویندسازمان نه تاییدکرده نه تکذیب! هم میهنان عزیز, بخداقسم یک ریال نخواهنددادو درعین حال تکذیب هم نخواهندکرد وقتی جامعه بازنشستگان آتش زیرخاکسترشده. مگردیوانه اندکه تکذیب کنند؟ دروغ درمانی اصلی ترین ستون این دولت مردم فریب است لذا دلتان را خوش نکنید و...

ارسال نظر