|
کدخبر: 143830

آخرین قیمت دلار و یورو (۹۹/۱۰/۰۶)

در معاملات بازار ارز در روز شنبه ۶ دی، قیمت دلار و یورو ۲۵۰ تومان کاهش یافت.

اقتصاد آخرین قیمت دلار و یورو (۹۹/۱۰/۰۶)

قیمت دلار بازار در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان رسید و قیمت یورو به ۳۱ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌شنبه با کاهش ۱۷۹ تومانی نسبت به روز پنج‌شنبه، ۲۵ هزار و ۴۲۶ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۲۱۸ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۵ هزار و ۶۸۱ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل نیز صبح امروز نسبت به پنج‌شنبه ۱۱۰ تومان کاهش یافت و ۳۰ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید و قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۳۱ هزار و ۷ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۳۱ هزار و ۱۰۸ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز بدون تغییر نسبت به قیمت بسته شده روز پنج‌شنبه، ۲۵ هزار و ۸۶۰ تومان ثبت شد. سپس در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۸۱۰ تومان رساند. قیمت یورو صرافی ملی نیز ابتدا ۱۱۰ تومان کاهش یافت و به ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان رسید، سپس در نیمه روز به ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش یافت.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌‌شنبه بازار آزاد با کاهش ۲۰۰ تومانی به ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان رسید و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان کاهش یافت. قیمت یورو نیز با کاهش ۲۵۰ تومانی به نسبت به روز پنجشنبه۳۱ هزار تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات نیز امروز ۱۰۰ تومان کاهش یافت و به ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

قیمت درهم امروز با افت ۵۰ تومانی نسبت به روز پنج‌شنبه به قیمت ۷ هزار و ۱۵۰ تومان مبادله شد.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر