|
کدخبر: 140576

توضیحات جدید روحانی درباره واریز یارانه در ۱۴۰۰

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۰ نگاه حمایتی به اقشار کم درآمد و معیشت مردم دیده شده است، گفت: حقوق کارمندان و بازنشستگان را برای حمایت از این اقشار ۲۵ درصد افزایش دادیم.

اقتصاد توضیحات جدید روحانی درباره واریز یارانه در ۱۴۰۰

رئیس‌جمهوری در ادامه گفت: ۷۳ هزار میلیارد تومان در سال آینده برای حمایت از مردم به صورت یارانه یا کمک معیشتی پرداخت و ۱۸ هزار میلیارد تومان برای کاهش فقر مطلق مصرف می‌شود. برای کالاهای اساسی ارز ۴۲۰۰ تومانی پیش‌بینی شده است و اگر دولت بعدا تصمیم دیگری بگیرد، این نخست به خود مردم برمی‌گردد.

رئیس دولت تدبیر و امید یکی از پیام‌های اصلی بودجه ۱۴۰۰ را توجه به اقشار کم درآمد عنوان و تصریح کرد: می‌خواهیم به اقشار کم درآمد پیام دهیم که شما تنها نیستید و دولت با همه توان و قدرت در کنار شماست.

وی ادامه داد: بگذریم از اینکه در کشور ما آموزش مجانی است و در زمینه خدمت بهداشتی با طرح تحول سلامت، دولت کار بسیار بزرگی انجام داده است. بگذریم از اینکه دولت در فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی کار بسیار بزرگی انجام داده است و در همین کرونا کسب و کارها مجازی انجام می‌شود. تلاش دولت همیشه این بوده که به معیشت مردم و درآمد اقشار کم درآمد توجه خاص داشته باشد.

 

منبع: ایرنا
  • مقام معظم بربری ارسالی در

    25درصد حقوق اضافه می کنید و از طرف دیگه 100درصد مایحتاج مردم رو اضافه با این مدی ریت شخمیتون!!! خودتون که بالانشین هستین و جای گرم و نرم نشستید و غمتون هم نیست.

  • ناشناس ارسالی در

    پس یارانه 40لیتر بنزین به هرایرانی به کج ارسید.چرا دولت ومجلس شفاف سازی نمیکنند.ی ارانه 100هزارتومانی به کجارسید.دوره محمو داحمدی نژاد شرایط کشور خوب بود.چرا دولت تدبیروامید هیچ کاری برای محرومان اتخاذ ن میکنه .به محرومان کمک کنید زندگی واقعأسخ ت شده آقای روحانی وآقای قالیباف .به دادم حرومان برسید توجه بیشتری به قشرضعیف بشه.

  • ناشناس ارسالی در

    یارانه معیشتی بطور غیر عادلانه پرداخت می شود . حال که حرف افزایش آن درپیش است افر ادی که ناعادلانه از این طرح حذف شدند خون دل خوردنشان هم بیشتر میشود .

  • ناشناس ارسالی در

    مردم یه چیزی هم بدهکارشدن انگاری!!

  • ث. م ارسالی در



    حقوق میره بالا تورم زیاد م یشه ماشین به ملیونها تومن افزایش میرسه و لی توافزایش یارانه درگیرن که زیاد بشه کم بشه یا قطع بشه انصافا جایی اگه کم وکسری داشتید افرادکم درآمدمیتونن یارانش نو اه دا کنن نگران نباشششششید

  • علی اولیایی ارسالی در

    من کار ندارن بیان ببرنم بیان بکشنم نمیگم تابع قوانین جمهوری اسلامی ام برا رهبرم جون میدم ولی بر باعث بانی کسی که کاری کر ده با ۳۰ سال سنم که پیک رستورانم ماهی ۸۵ ۰ حقوق میگیرم چی میشه پوشک برا بچم یا گو شت ۱۰۰ تومنی یا مرغ یا برنج حالا گوشتو و لش خدابیامرزه تو انباری زندگی نکنم حداقل شرم باد .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها