|
کدخبر: 139368

خبری از صف طولانی خرید مرغ نیست + قیمت مصوب

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران از عرضه روزانه یک هزار تن مرغ منجمد و گرم در میادین میوه‌وتره بار و صنوف منتخب خبر داد.

اقتصاد خبری از صف طولانی خرید مرغ نیست + قیمت مصوب

رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه مرغ گرم و منجمد وجود ندارد، اظهار کرد: طی هفته گذشته تاکنون به طور متوسط روزانه ۶۵۰ تن مرغ گرم و ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن مرغ منجمد در بازار توزیع کردیم.

او نیاز روزانه تهران را یک هزار و ۲۰۰ تن اعلام کرد و گفت: روزانه یک هزار تن از نیاز تهران از طریق توزیع مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب عرضه می‌شود.

سالمی ادامه داد: به دنبال عرضه مرغ منجمد و گرم با نرخ مصوب و اطمینان مردم از وجود کالا، قیمت و خرید مرغ متعادل شود.

این مقام‌مسئول با اشاره به اینکه خبری از صف‌های طولانی‌ خرید مرغ نیست، بیان کرد: طی بازدیدی که از میدان بهمن و میادین میوه و تره بار داشتیم، مرغ گرم به وفور در میادین موجود است و طی این هفته علاوه بر میادین میوه و تره بار، اتحادیه پرنده و ماهی به صنوف دارای مجوز، مرغ گرم عرضه می‌‌شود تا با مراجعه به میدان بهمن حواله صادر شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ منجمد را ۱۵ هزار تومان اعلام‌کرد.

او در پایان از استمرار روند عرضه مرغ با نرخ مصوب خبر داد و گفت: توزیع مرغ منجمد و گرم تا رسیدن نرخ مرغ به قیمت متعادل در سطح شهر ادامه خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر