|
کدخبر: 134353

آخرین خبرها درباره طرح اقدام ملی مسکن

وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون۴۳۶ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن، واجد شرایط لازم تشخیص داده شدند.

اقتصاد آخرین خبرها درباره طرح اقدام ملی مسکن

محمد اسلامی ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح باند دوم جاده کاشان-بادرود اظهارکرد: دو بانده کردن این جاده خطر ساز، یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه بود و بابت دیر افتتاح شدن آن شرمنده مردم هستیم.

وی با بیان اینکه طول این جاده ۵۵ کیلومتر است، ابرازکرد: ۱۲ کیلومتر از این جاده امروز افتتاح شد و هشت کیلومتر دیگر نیز در حال احداث است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره اینکه وزارت راه برای رفع خطر نقاط حادثه خیز در کشور مصمم است، تصریح کرد: تا پایان دولت، حدود یک هزار کیلومتر به بزرگراه‌های کشور افزوده می‌شود و طول آزاد راه‌ها نیز به سه هزار و ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از طرح‌هایی که در آینده نزدیک با حضور رئیس‌جمهوری به شکل ویدئوکنفرانسی افتتاح می‌شود کنارگذر اصفهان است، خاطرنشان کرد: با افتتاح این گذرگاه حیاتی بار ترافیک استان اصفهان کاهش یافته و باعث تسریع در تردد خودروها می‌شود.

اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم توسعه حمل‌ونقل ریلی به عنوان یک ضرورت برای توسعه کشور بیان کرد: طول خطوط ریلی در دو دولت کنونی حدود ۵۰ درصد رشد داشته است.

۴۳۶ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط لازم هستند

وی همچنین با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن ۴۳۶ هزار نفر واجد شرایط هستند، ادامه داد: در همین ارتباط ۱۳۵ هزار نفر زمین‌های خود را تحویل داده و یا مراحل تحویل در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ هزار میلیارد ریال وجه اولیه توسط مردم برای طرح اقدام ملی مسکن واریز شده است، افزود: در همین راستا برای شهرهایی که تاکنون ثبت نام نداشته و یا زمین پیدا نکرده‌ایم نیز در حال رایزنی و برنامه‌ریزی هستیم.

وی گفت: با فعالیت‌های انجام شده در حوزه حمل‌ونقل ریلی چهار استان اردبیل، چهار محال و بختیاری، خراسان شمالی و کردستان در سال جدید به خطوط ریلی کشور متصل می‌شوند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها