|
کدخبر: 133602

آخرین قیمت سکه در بازار (۹۹/۰۸/۱۹)

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش یک میلیون تومانی قیمت سکه طی یک روز خبر داد و گفت: اگرچه قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته اما جو بازار همچنان ریزشی است.

اقتصاد آخرین قیمت سکه در بازار (۹۹/۰۸/۱۹)

نادر بذرافشان درباره حال‌و‌هوای امروز بازار طلا توضیح داد: بهای اونس جهانی نسبت به روز گذشته حدود ۹دلار افزایش یافته و در بازار ارز نیز شاهد نوسانات صعودی هستیم، از همین رو قیمت طلا و سکه در بازار امروز با افزایش همراه شده است.

او اضافه کرد: در راستای این تغییر جهت بازار، قیمت سکه نسبت به روز گذشته حدود یک میلیون و طلای ۱۸عیار گرمی ۶۵هزار تومان افزایش یافته، ضمن اینکه حباب سکه نیز با حدود ۵۰۰هزار تومان رشد به یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسیده است.

به گفته بذرافشان، این افزایش قیمت‌ها در حالی رخ داده که همچنان هیچ تقاضایی برای خرید وجود ندارد و تعداد فروشنده‌ها نیز تقریبا با خریداران برابر است چرا که مردم منتظر بازگشت ثبات به بازار هستند و برای خرید و فروش دست نگه داشته‌اند.

وی درباره آینده بازار طلا تاکید کرد: نبود تقاضا می‌تواند در کاهش قیمت طلا و سکه موثر باشد، از طرفی اگر نرخ ارز نیز کنترل شود شاهد ادامه روند نزولی در بازار طلا خواهیم بود.

بذرافشان با تشریح قیمت‌های امروز گفت: در ساعت (۱۳:۴۰) امروز، هر قطعه سکه طرح جدید با قیمت ۱۳میلیون و ۸۵۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۲میلیون و ۹۰۰هزار تومان معامله می‌شود.

او اضافه کرد: همچنین قیمت هر قطعه نیم سکه در بازار امروز به هفت میلیون و ۵۰۰هزار، ربع سکه پنج میلیون و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۶۰۰هزار تومان رسید؛ هرگرم طلای ۱۸عیار نیز یک میلیون و ۲۶۷هزار تومان است.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها