|
کدخبر: 132858

روند کاهشی قیمت دلار در هفته گذشته

ارز صرافی ملی در دومین هفته ماه آبان تحت تاثیر انتخابات آمریکا باز هم ارزان شد و قیمت دلار ‌در این هفته هزار و ۴۰۰ تومان کاهش یافت و بهای این ارز به رقم ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

اقتصاد روند کاهشی قیمت دلار در هفته گذشته

قیمت دلار در صرافی ملی در هفته دوم ماه آبان، هزار و ۴۰۰ تومان کاهش یافت و با ثبت رقم ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه ارز در صرافی ملی نسبت به روز پنج شنبه تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۳۷ هزار و ۲۵۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی نرخ ارز در صرافی ملی بالا رفت و قیمت دلار با افزایش ۱۲۰۰ تومانی به رقم ۳۱ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت یورو نیز پس از افزایش ۱۷۰۰ تومانی به رقم ۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز گذشته حدود هزار تومان کاهش یافت اما در ادامه فعالیت بازارها با افزایش ۲۰۰ و ۱۰۰ تومانی مواجه شد که بر این اساس قیمت دلار به رقم ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۶ هزار تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای حدود ۱۰۰۰ تومان افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها با کاهش ۳۰۰ تومانی و رشد ۴۰۰ تومانی قیمت‌ها روبرو شد که سرانجام قیمت دلار به رقم ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ یورو در صرافی ملی ۲۰۰ تومان افزایش یافت اما بهای دلار تنها ۲۰ تومان نوسان داشت که در ادامه فعالیت بازارها با کاهش روبرو شد و قیمت دلار به رقم ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۷ هزار تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی حدود ۲۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۹ هزار و ۳۸۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۳۴ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها