|
کدخبر: 132836

ریزش دسته جمعی چهار بازار!

چهار بازار سکه، دلار، طلا و بورس در هفته دوم آبان‌ماه و در روزهای پر تب‌و‌تاب انتخابات امریکا ریزش دسته‌جمعی داشتند و به ترتیب ۷٫۴، ۶٫۶، ۴٫۵ و ۰٫۱ درصد کاهش قیمت را تجربه‌کردند.

به نظر می‌رسد این روزها نبض بازارهای مالی در دست انتخابات امریکاست و هیاهوی آن تاثیر چشم‍‌‌گیری روی ریزش بازارها داشته است. در روزهای پایانی هفته جاری هر چهار بازار سکه، بورس، طلا و دلار روند کاهشی داشتند و بازدهی منفی ثبت کردند.

سکه

 قیمت سکه تمام بهار آزادی که پایان هفته گذشته ۱۳ میلیون و ۲۹۷ هزار تومان بود تا پایان این هفته، با ۹۹۷ هزار تومان کاهش، به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

بنابراین نرخ سکه در هفته جاری با کاهشی ۷.۴ درصدی مواجه شد.

دلار

بازار ارز از پیش از انتخابات روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذاشت. این اسکناس امریکایی که پنج‌شنبه هفته گذشته با قیمت ۲۸هزار ۲۲۵ تومان در صرافی‌ملی معامله می‌شد تا پنج‌شنبه این هفته به ۲۶ هزار و ۳۵۵تومان رسید.

بر این اساس قیمت دلار با کاهش هزار و ۷۸۰ تومانی ۶.۶ درصد بازدهی منفی داشت.

طلا

قیمت طلا ۱۸ عیار پایان هفته دوم آبان‌ماه ۵۸ هزار تومان کاهش داشت.

این فلز گران‌بها هفته را با قیمت یک میلیون و ۲۸۱ هزار تومان آغاز کرد و با نرخ یک میلیون و ۲۲۳ هزار تومان به پایان رساند. بر این اساس طلا ۱۸ عیار ریزشی ۴.۵ درصدی را تجربه کرد.

بورس

بورس در عقب‌نشینی از سایر بازارها کمی عقب ماند اما او هم این هفته اگرچه کم، اما بازدهی منفی از خود بر جای گذاشت.

شاخص بورس اوراق بهادار که پایان بازار هفته پیش در سطح یک میلیون و ۲۸۸هزار و ۳۳۰.۵واحد قرار داشت با افتی دو هزار و ۲۴۰ واحدی به سطح یک میلیون و ۲۹۰هزار و ۵۷۱.۳ واحد رسید.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    حالا تازه اول راهه ریزشهای وحشتناک ارز س که ماشین و....درراهه اگه دولت تدبیرداشته باشه تاقبل ازبرداشتن تحریمها وصادرات نف ت 2کارمیکنه اول دلارهای انباشته شده دردس ت مردم روخودش بخره چون فروش دلارهای خانگ ی قطعا اتفاق میفته دوم هم سودسپرده های ب انکی رومیبره بالا تانقدینگی ناشی ازفروش ارزسکه خانه وماشین مردم بره توبانکها واب تکارعمل دست خوددولت باشه

  • ناشناس ارسالی در

    خاک برسرهمه دلالان وکسانیکه به طمع پول باداورده ارزسکه وماشین و...انبارکرده بودن چنان ریزشی رخ بده که هرچی خورده بودید ازدماغتون بیادبیرون تاشماباشیدکه دنبال پول بی زحمت به قیمت بیچارگی هموطنان نباشید

    • ناشناس ارسالی در

      به همین خیال باش

  • از بچه های بیت ارسالی در

    یا مقام عظما ادرکنی....طیب ا... کل ریزشا تکم

  • پارسا ارسالی در

    قیمت سهم ها دربورس به سال ۹۸ و بعضا ۹۷ ر سیده، چرا شما رسانه ها غیر کارشناسی و نس نجیده حرف میزنین. مردم به اندازه کافی مت ضرر شدن. لطفا شماها دیگه جوسازی نکنین.

  • ناشناس ارسالی در

    به امیدخدا عقده ملت گشوده میشه ازاین دلالان زالوصفت چنان ریزشی ظرف چندماه اینده رخ بده که دلالان وسوداگران خودکشی کنن

  • ناشناس ارسالی در

    چرامسکن ارزان نمیشودچرامگرنبایدبفکرمردم بودچراوچراآیابس نیست احتکاروگرانی آیاکسی هست بدادمردم برسداین فاصله طبقاتی چه زم انی کم میشودتامردم نفس راحتی بکشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها