|
کدخبر: 132599

ترامپ ببرد قیمت طلا کاهش می‌یابد

ازآنجایی که با پیروزی ترامپ، بسته کمک مالی کرونایی و محرک‌های اقتصادی امریکا به در بسته می‌خورد، قیمت طلا در معاملات امروز کاهش یافت.

اقتصاد ترامپ ببرد قیمت طلا کاهش می‌یابد

به دنبال انتخابات تنگاتنگ ریاست جمهوری در امریکا، قیمت طلا با تقویت ارزش دلار در معاملات امروز کاهش یافت.

هان تان، تحلیلگر بازار گفت: «افزایش سریع ارزش دلار، فشار کاهشی به طلا متحمل کرد.»

«با توجه به اینکه پیروزی بایدن در هاله‌ای از ابهام است، یک سنای تقسیم شده هر راهی برای تصویب محرک‌های جدید اقتصادی امریکا را کند می‌کند. چنین چشم‌اندازی توانایی طلا برای افزایش درحال‌حاضر را کاهش می‌دهد.»

ترامپ در ایالات نبرد فلوریدا، اوهایو و تگزاس پیروز شد، درحالی که جو بایدن اعلام کرد با به‌دست آوردن رای مناطق شمال شرق امریکا در مسیر پیروزی به سوی کاخ سفید است.

هارشال باروت، تحلیلگر بازار گفت: «اعتمادی که فعالان بازار قبلاً نسبت به یک نتیجه واضح داشتند، در حال از بین رفتن است.»

باروت گفت: «البته یک سری سرمایه‌گذاران استراتژیست هستند که در زمان کاهش‌های بزرگ شروع به خرید می‌کنند و هنوز هم بلاتکلیفی بسیاری در مورد اقتصاد جهان به علت افزایش شمار مبتلایان و اعمال محدودیت‌های جدید وجود دارد.»

ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای بین‌المللی ۰.۶ درصد افزایش یافت.

منبع: فارس
  • وحید ارسالی در

    خاک بر سرمون که ایقد برامون مهم شده که ی ه کوچولو دلار کم و زیاد بشه بتونیم حرکت بزنیم،تخم مرغ گوشت اصلا از کجا بگم اینا چه ربطی به دلار داره،طلا هم فک نکنم راه به جایی ببره با مسولین اقتصاددانمون و عا قل پاکمون،متاسفم که تو ایران دروغگو و نا مرد و دزدی زندگی میکنم که سر ملتو با دلا ر گرم میکنن به بهانه تحریم پول میخورن و ایشالاه تو قبر میبرن به زودی،چقد پست فطر ت شدن این ملت مسلمان شیعه به ظاهر خداپرس ت و مومن

ارسال نظر