|
کدخبر: 128717

توصیه ای جدی برای فروش طلا

در پایان ساعات کاری بازار‌های جهانی قیمت هر اونس طلا ۰/۵ درصد افزایش یافت تا پس از یک روز به کانال ۱۹۰۰ بازگردد. با وجود این که تحلیلگران توصیه به فروش دارند اما سه عامل موجب خرید طلا در بازار جهانی شده است.

دیروز چهارشنبه، قیمت اونس جهانی طلا با ۹ دلار افزایش بر روی قیمت ۱۹۰۱ بسته شد. با ۳۰ دلار حجم نوسان، دیروز قیمت فلز زرین نوسانی نسبتاً مواج داشت؛ بالاترین قیمت لحظه‌ای دیروز ۱۹۱۲ دلار و پایین ترین آن ۱۸۸۲ دلار بود. تحلیل‌های فنی سایت Investing.com و Tradingview.com هر دو برای روز آینده توصیه به فروش دارند. به گفته تحلیلگران در روز چهارشنبه ما شاهد خرید فنی بودیم زیرا اصلاح قیمتی که دیروز شاهد آن بودیم بیش از حد قیمت طلا را کاهش داده بود.

در روز‌های اخیر قیمت ۱۹۰۰ دلار برای اونس طلا میدان نبرد بین گاو‌ها و خرس‌های وال‌استریت بوده است. بازار چندین بار تلاش کرده است که قیمت اونس را در زیر مرز ۱۹۰۰ دلار نگه دارد، اما به گفته تحلیلگران تقاضای حاصل از عدم اطمینانی انتخابات ایالات متحده، محرک‌ها مالی و برگزیت بر خرس‌ها وال‌استریت غلبه کرده است.

طلای-جهانی

در بازار‌های دیگر، هر اونس نقره با ۰.۵ درصد افزایش به ۲۴.۳۰ دلار رسید ، پلاتین با ۰.۷ درصد کاهش به ۸۵۹.۳۰ دلار رسید و پالادیوم با ۱.۲ درصد افزایش به ۲۳۴۲ دلار رسید.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها