|
کدخبر: 131617

پیش بینی های مهیج از سرنوشت بورس پس از انتخابات آمریکا

بعد از دوره اصلاح قیمتی سهم‌ها در بازار سهام روند شاخص کل نزولی شد و به یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ریزش کرد، اما روند بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا چگونه خواهد بود؟

در حالی که سه روز بیشتر به انتخابات آمریکا نمانده است اما پیش‌بینی می‌شود که واکنش بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا فارغ از نتیجه انتخابات مثبت خواهد بود.

به گفته کارشناسان بازار سهام انتخابات آمریکا را پیش‌خور کرده است و با در نظر گرفتن بدترین سناریوهای موجود بعد از انتخابات آمریکا باز هم تاثیر چندانی بر بازار سهام ندارد.

در نظرسنجی از کارشناسان ۸۰ درصد کارشناسان روند بازار سهام را بعد از انتخابات آمریکا صعودی پیش‌بینی کردند و به نظر می‌رسد پیروزی بایدن یا ترامپ برای بازار سهام چندان اهمیتی نداشته باشد و در هرصورت بازار سهام بعد از تمام شدن جو هیجانی و تمایلات منفی حاصل از ریسک انتخابات آمریکا روندی صعودی خواهد گرفت.

انتخابات-10-ابان

از نگاه برخی از کارشناسان، سهم‌های بازار سهام با دلار زیر ۲۰ هزار تومان معامله می‌شود و حتی در صورت انتخاب شدن بایدن و محتمل بودن ریزش قیمت دلار باز هم بازار سهام در میان مدت و طولانی مدت مستعد رشد خواهد بود و از طرفی نیز با پیروزی ترامپ و تثبیت قیمت دلار در کانال ۳۰ هزار تومان، سهم‌های بازار سهام که تا به الان به دلیل مطمئن نبودن به قیمت دلار و انتظار ریزش داشتن رشد نداشتند باز هم مستعد سیر صعودی هستند.

امروز نیز با شروع معاملات بازار سهام روند بازار صعودی بود و تقاضا در اکثر نمادها بیشتر شد و کلیت بورس نیز روندی مثبت داشت.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    به شرطی که سایت رهاورد و سهامیاب تعطیل ب شوند چون در داخل ان به نوسانگیرها و تخری بچی ها میدان داده می شود ولی تحلیل های ص حیح سانسور می شود

  • ناشناس ارسالی در

    کثافتا چرا مطالب ارسالی رو درج نمی کنید مردم و سر کار میزارید چون انعکاس نظرات ب راتون گران تمام میشه

  • ناشناس ارسالی در

    با این وعدهها مردم را فریب ندهید طبیعی ا ست وقتی بورس با دلار 30 هزار تومانی ریزش ی می شود حتما و بدون شک با دلار ارزانتر با شدت بیشتری فرو می ریزد با مردم صادق ب اشید.

  • ناشناس ارسالی در

    میگفتن اسلام یعنی صداقت ‌.راست ویک رنگی‌ .برادری وبرابری‌...ولی از وقتی که اسلام تواین مملکت حاکم شده فقط دروغ‌.اختلاص .و دزدی دیدیم .پول ملت رو بردید خوردید‌.دیگ ه الکی هر روز وعده فردارا ندهید ‌..حرام توی اسلام معنی دارد ‌..البته تو اسلام مس لمانا‌ن اینجا‌...

  • محسن ارسالی در

    نوشته سهم ها داره با قیمت دلار ۲۰ تومنی فروش میره. حتی اگر اوضاع درست بشه و سهم ها با دلار ۳۰ تومنی فروش بره بازم سهامدا ر حتی به اصل پولش هم نمیرسه. ۷۰ درصد ضرر با دلار ۵۰ تومنی فقط جبران میشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها