|
کدخبر: 130186

واکنش عجیب بورس در روز اول هفته

در حالی که سیگنال‌ها برای بازار سهام مثبت بود اما با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز از جمله گروه‌های فلزات اساسی، پتروشیمی و خودرویی باعث ریزش ۱٫۷۵ درصدی شاخص کل شد.

اقتصاد واکنش عجیب بورس در روز اول هفته

نزدیک شدن به انتخابات آمریکا باعث شده است جو هیجانی بازار سهام بیشتر شود و از طرفی نیز نوسان قیمت دلار و زمزمه‌های افزایش سود بانکی روند بازار سهام را نوسانی کرده است.

در جریان معاملات امروز بازار سهام اکثر نمادهای شاخص‌ساز و بنیادین روندی نزولی داشتند و شاخص کل تحت تاثیر این نمادها بیش از ۱.۵ درصد ریزش کرد و به یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحد رسید.

در جریان معاملات امروز شاخص هم‌وزن نیز بیش از نیم درصد ریزش کرد و این نشان از برتری صف‌های فروش در کلیت بازار سهام است.

به نظر می‌رسد روند بازار سهام تا انتخابات آمریکا روندی نوسانی داشته باشد و این روند با نزدیک‌تر شدن به انتخابات آمریکا تشدید می‌شود، اما از طرفی هم نزول شاخص کل بازار سهام امروز با افت قیمت فلزات جهای و همچنین نفت همراه بود.

نمادهای فولاد، فملی و شپنا نمادهایی بودند که بیشتری تاثیر منفی بر بازار سهام را داشتند و نمادهای خودرویی نیز در جریان معاملات امروز بازار سهام روندی به شدت نزولی دارند.

با قیمت دلار حدود ۳۰ هزار تومانی، ریزش شاخص کل بازار سهام به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد منطقی نیست و سهم‌های بازار سهام با دلار زیر ۲۰ هزار تومان معامله می‌شوند و برای همین موضوع باید تا انتخابات آمریکا و تثبیت شدن قیمت دلار منتظر ماند.

 

منبع: تجارت نیوز
  • محمد ارسالی در

    واقعا متاسفم برای دولت روحانی بورس شده قتلگاه پولهای مردم حقوقی ها و دولت و نور چشمی ها سودشان را از بورس کردند ملت ایران هم به جهنم لعنت به دولت کذاب نظام کثیف

  • ناشناس ارسالی در

    وای نابود شدیم خدا باعث و بانیش رو نابود کنه

  • مرتضی ارسالی در

    درود
    بیچاره شدیم،گیرافتادم،پولهایم همه‌اش‌دربورس‌لعنتی برباد فنا رفت،نه‌را ه‌پیش‌دارم‌نه‌راه‌پس دارم دیوونه میشم،هر شب تاصبح بیدارم و خوابم نمی‌بره به‌خودم‌ امیدمیدهم‌فردابورس درست‌میشه‌امازهی‌فکرب اطل
    شمابگیدچکارکنم‌؟اصلادرصف فروش هم نمیرم،کمکم‌کنید

  • ناشناس ارسالی در

    خدا ازتون نگذره که مردم رو بدبخت و مریض وروانی کردين

  • ناشناس ارسالی در

    خودتوبه خری ات زدی واکنش به انتخابات نیس ت الاغ حقوقی سرصبحی صف فروش درست میکنه د ستم نمیرسه بهتون فقط حرص میخورم خاک برسر روحانی

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر بورس که دزد خونه است

ارسال نظر