|
کدخبر: 129805

قیمت دلار دوباره ارزان شد + جزییات

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز چهارشنبه برای سومین بار اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به دقایقی قبل کاهش یافت و بهای دلار با افت ۱۳۰ تومانی به رقم ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

اقتصاد قیمت دلار دوباره ارزان شد + جزییات

امروز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه قیمت ارز در صرافی ملی برای سومین بار اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۷۴۵۰ تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۵۴۷۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۳۲۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۰۵۷۰ تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز ۴۹۷۵ تومان تعیین شده است.

دلار

منبع: تجارت نیوز
  • رضا ارسالی در

    دلارالان 29تومن کجاارزان شدعه؟؟؟دیروزاوم دپایین والی امروزبازم دورگرفته روبه بالا خداخودش رحم کنه!!!اینباربخوادبالا بره 3 2رو هم ردمیکنه..البته دیروزتمام ارزهای خارجی ریزش کرده بودولی امروز کم کم میادب الا...آخه درد اینجاست دلاربالابره پایین بیادچه فرقی برای حال ماداره؟؟حالابیاباقی مت پایین یه کالایی روبخوا؟؟؟امروززنگ میز دم به هرفروشنده خودروبهم میگفتن کجاقیمته اپایین اومده؟؟؟دوروزه هست...داره تنفس می کنه آقادلاره !!!چون زیادبالارفته بودخسته شده بودبعداستراحت بازم میره بالاوبالاتر ...جایی میره که دستتون دیگه نرسه...یعنی چی؟؟؟آغخه

ارسال نظر