|
کدخبر: 129761

قالیباف خیال بورس بازان را راحت کرد

رئیس مجلس گفت: در سه روز گذشته نیز با وزرای اقتصادی جلساتی داشتیم که با تصمیماتی که در این جلسات گرفته شد، مطمئن هستیم شاهد تداوم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس خواهیم بود که در فرصت مناسب توضیحات آن را نیز به اطلاع مردم می‌رسانیم.

اقتصاد قالیباف خیال بورس بازان را راحت کرد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی صبح امروز (چهارشنبه، ۳۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست غیرعلنی که از ساعت ۸ و ۱۵ آغاز شده بود، گفت: تصمیمات جدیدی در حوزه قیمت‌گذاری، تأمین و توزیع کالا صورت گرفت و اطمینان داریم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس ادامه خواهد یافت.

قالیباف اظهار کرد: در این نشست درباره مسائل اقتصادی با اولویت وزارت صمت، در حوزه قیمت‌ها، تأمین و توزیع کالا و روش‌های آن و مسائل مربوط به فولاد و شرکت‌های فولادی با هماهنگی وزارت صنایع بحث و بررسی صورت گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست تصمیمات خوبی گرفته شد که توضیحات آن در فرصت مناسب ارائه می‌شود، بیان کرد: تأمین کالا و تهاتر در این حوزه، همچنین اصلاح روند صادرات و واردات و تأمین ارز از اولویت هایی بود که تصمیم گیری های جدیدی برای آنها صورت گرفت.

رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در سه روز گذشته نیز با وزرای اقتصادی جلساتی داشتیم که با تصمیماتی که در این جلسات گرفته شد، مطمئن هستیم شاهد تداوم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس خواهیم بود که در فرصت مناسب توضیحات آن را نیز به اطلاع مردم می‌رسانیم.

 

منبع: تجارت نیوز
  • یه بنده خدا ارسالی در

    لطفاً ولمون کنید، لطف کنید برا مردم دگ ت صمیم نگیرید، مردم نیازی به تصمیمات شما ن دارد

  • ناشناس ارسالی در

    کارشناس خبره بورس مدرن بین المال
    ب ه زرت قاطر میگم ۱۰۰درصده که بورس رشد کنه ۱۰۰ درصده که رشد نکنه مسخره ها مردم و چ ی حساب کردید

  • ننگ بر شما ارسالی در

    دزد
    ان شالله بزودی زود با فامیلتو ن جاتون تو جهنمه

  • Z ارسالی در

    تورا بخدا اعتماد را به مردم برگدانید تا دوباره بورس رونق بگیره وگرنه تمام داراییم با ۷۰درصد ضرر سکته را میزنیم .
    بابا جان پول جهیزیه دخترم گذاشتم داخل بورس ..
    مثلا ۲۰ میلیون سهام ددام خریدم الان ۴ ماه هست که شده ۱۰ میلیون و این سهم انگار خشک شده و هیچ حقوقی حمایت نمیکنه و این یعنی چی .

    • حقوقی ارسالی در

      گردانید برسر چه سودایی دارم و چه خبرهای خوش هرگز به این حرفها دهانتون بد نمیکنید ..دوستان بزرگواران باور کنید من میخاهم و میتونم .انشالاه اجازه دهند یا اجازه می گیرم .دوما قدرت کلمات جادویی هستن پس حدا قل شما خوب و سرحال حرف بزنید یادتان باشه ما یک مرده رو درمان کردیم ولی خواهشا سه م نفروشین وفقط بخرین ..تا اخر این ماه اگ ه بورس منفی شدبزنید به ..
      دوما گرا میان بزرگواران ..هیچ کس ضرر نکرده یعنی ت و کارگزاریها بنده طراحی کردم فقط عضو کم سود کرده یعنی تا الان شماها فقط از سود ض رر کردین ..بی ریا بگم بنده لیاقت خوشحال کردنتون دارم ..درد بورس کشیدم .

  • ناشناس ارسالی در

    قالیباف خندیده

  • مسعود رضايي ارسالی در

    لطفا هر جور شده اعتمادو به مردم برگردونی د وضرر هاشونو با مثبت کردن بازار جبران ک نید که کاسه صبرها لبریز شده واگه یکم دیگ ه بهمون فشار بیاد طی یک کمپین بزرگ سهامد اران خرد همه از بورس خارج میشیم و بورسی که بعداز ان فقط بدست کارگزاریها و حقوقی های میماند وباهم مثل الان که بده بستون ا لکی بصورت کد به کد میکنن تا قیمتها رو بی ارن پایین و مردمو بدبخت و بدبختر کنن.
    حتما درانزمان بورس فرو ریخته و شرکته ا ورشکسته و دیگر اعتمادی نیست که مردم بر گردن وهمین حقوقیها و کارگزاریها و مدیران ی که بصورت دستوری بازارو منفی میکنن که س هام عدالت و الباقی سهام سهامداران خرد را به قیمت مفت ازشون میگرن.بعدا باهم بشینن یه قل دو قل بازی کنن.ماهم میریم رو چیزا ی دیگه سرمایه گزاری میکنیم مثلا ملک یا ک الا،
    حالا خود دانید.
    ازما گف تن بود....

  • ناشناس ارسالی در

    آقاجان سهام عدالت یعنی عین بی عدلتی از روزی که دولت سهان عدالت وزندان و آزادسازی آنرا مطرح کرد بورس هم شد بازیچه آقا ما تو بورس با تحلیل میخریدیم یا میفرو ختیم اما با آمدن آقای قالیباف هرروز تو بورس یه تصمیم جدید بالاخره شد آش قلمکار حالا دیگه عرضه اولیه هم برامون جذابیتی نداره میریم بازرهای موازی دلالی تا دولت بدونه یه من ماست چند کیلو کره بسته بندی میده

  • a ارسالی در

    مردم به شما اعتماد کردند که پولشان را در بورس سرمایه گذاری کردند، حالا شما به چه حقی سرمایه آنها را برمی دارید. نگاه کنید همه نمادها منفی شده این یعنی اینکه دستتان تو جیب مردم هست.

  • ناشناس ارسالی در

    بزودی اخباری از بانیان افت و د





    بزودی از دستکاری کننده گان بورس اخباری منتشر میش ه که ابروی بعضی مسولین بخطرمی افته

  • حسن ارسالی در

    احمق تثبیت بورس یعنی چی مردم وارد بورس ش ده اند تا بارشد شاخص سود کسب کنن برای قش نگی اونجا جمع نشده اند که

  • ناشناس ارسالی در

    ما که نفهمیدیم چطورشاخص کل تو این بورس تا دومیلیون و یکصد هزار تومان در یک زمان بسیار کم رشد میکنه!!!و البته حرف های رئ یس جمهور که میگفت بورس ما خوبه و هر کسی که نمیخاد ببینه یا بشنوه چشم و گوشش را ب بنده!!بعد این اتفاق برای مردم میافته. .. چی بگم والا ...ادمی را یاد تابلو جیغ !!! !!!!!اثر نقاش معروف میاندازه ...

  • روستایی ارسالی در

    نمونه زنده تابلو جیغ شده ‌‌‌..حال روز مر دمی که با سرمایه اندک وارد بورس شدن..‌من خودم در بورس سهمی ندارم ..ولی حضرت آقای رئیس جمهور که این همه خلق الله را دعوت به بورس میکردین ...انصافا درست بود اینکا رتون؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    قالیباف فکرکرده بااین کارهامردم بهش اطمی نان میکنن باباجون مردم هنوز فامیل بازی ت وسرکارآوردناتو فراموش نکردن. روحانیم ازا ین جورکارهامیکرد. مردم دیگه بایداحمق باش ن که به تواطمینان کنن

  • ناشناس ارسالی در

    باید جلو مجددفروش سهام بورس بازان را گرفت تا بورس سقوط نکند. از کسانی که ظرف یک هفته بعد از خرید. بورس را بفروشند . مالیات بر در آمد گرفته شود.

  • فاطمه عربزاده ارسالی در

    چقدر نظر منفی ؟؟!!! قشنگ معلومه با نیت ت وهین به قالیباف اینا رو گذاشتن ، عمرا مر دم با قالیباف اینقدر لج باشن ،اونم به ای ن شدت!!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    ملت رو بدبخت کردید

  • ناشناس ارسالی در

    لازمه یه شب بخیر به آقای قالیباف گفته بش ه
    آقای قالیباف ۷۰ درصد سرمایمونا دود شد رفت تازه الان میخای تصمیم بگیری

ارسال نظر